name your fantasy and boy i do it

keep it gangstaaa!
chacha bloggen. Sitter i min säng atm, håller på att välja ut massa smycken tills ikväll!
Ikväll är det partaj som gäller, det är ju förfan lov! En vän fyller 18 och jag och mina brudar ska dit. Innan ska vi förkröka hos en av mina brudars faster, sen glider vi till festen. Förhoppningsvis blir det kul.
Kan visa min outfit sen! Köpte ett linne igår, gillar starkt! Till det ska jag ha blåa tights med något konstigt spets möster tights över, klackskor och.. aa. Accessoarer.
Simon ska åka om typ 20 minuter så ska pussa lite på han. Puss

soulja boy i tell em

HEJ. Sitter i skolan atm.. Har ledarskap, sista lektionen innan lov. GÖÖ skönt! Dock måste det här fan vara den tråkigaste lektionen ever. Läraren kan ju inte bli segare alltså.. Och vad har vi lärt oss? Nothing
Efter skolan ska ajg förmodligen till pizza hut och ääta med massa pöjkar och sen shoppppaaaaaa!!!! OM mitt studiebidrag har kommit. hoppas hoppas hoppas..
Idag är det +grader så jävla happy asså! :D KOM IGEN VÅREN KOM IGEN!
Men a. ska lyssna på denna jävla skit nu. Sämst.


jag är bäst

Fixade precis tillbaka rubriken hahaha!! Grym jag är som ba hittar rätt och sätter in rätt texter heheheh.
men jag är så jävla trött på rubrik färgen och hur jag än gör i mina stilmallar HITTAR JAG INTE DÄR JAG KAN ÄNDRA FÄRGEN PÅ RUBRIKEN??? vill inte ha ful rosa rubrik. DÖ rosa rubrik.

Jaja. Sitter i skolan nu, jag och stephanie sitter breve varandra hihi. sen sitter hannie rebecca och emma här också.
Vår italienska blev inställd så.. vi får sitta här ett tag. Sen har vi samhälle sen idrott!
PUSS

på tåget imorse. :)))

told you from the start

Nej men godermorgon i huset. Ja(ni ser inte min rubrik) jag var en aning för trött igår när jag gick igenom mina kodmallar och det...... det ska fixas. hehe. Vet du vad som händer om man trycker på "återställ kodmall"? Blir hela designen poff borta då, eller bara det mest viktiga återställt?
Nu ska jag äta frukost, packa väskor och fixa moi. Sen blir det 9 tåget eftersom det inte går en gång i halvtimman längre.. älskar er sl. NEJ det gör jag inte. Jag tycker inte om er så mycket faktiskt, alls!!!!!
AAAAA men skitsamma. Och just nu spelas taio cruz - break your heart:) FRUKOST. byebye!


oj

Jag råkade ta bort rubriken i mina kodmallar. BRA ANNA. hur fixar vi detta.. haaaha... lol. klockan är snart 02. GODNATT

idolized

Har suttt och hoppat runt bland en jävla massa bloggar. slutade med att jag kom in på carolina gynnings blogg. Helt seriöst, she's my new rolemodel.. ja, förebild för er som inte kan engelska hahaha.
Hon är ju typ.. helt sjukt snygg. Och smart.
När jag blir lika snygg som henne är jag lycklig.. Lycklig. Och när jag nått upp till sånna saker hon nått upp till.

Jag ska göra något med det här livet, inte bara sluta upp i en "mysig kranskommun"(citerat göran), 40 år med 3 barn hund och volvo. Nej fyfan. Inge sånt. Jag ska vara Anna Wanqvist och ni ska veta vem fan det är.
ARRIVIDERCI.

dislike..

Kvällen avslutas med bråk med mamma - väldigt vanligt nuförtiden. Är jag dum i huvudet? Är jag en cp störd tonåring som har damp? Har jag adhd? Varför kan jag inte bara nicka och säga ja,mamma" .
LOL jag orkar inte vara så kaxig. Eller vad jag nu är. Jag fick iallafall nyss låna 200 spänn tills imorgon, och har 115 på kortet så det blev 315 kr. Fett bra och sen ska jag hitta mitt kort, ååh borta.. leta i tusen år. Sen hittar jag det i innerfickan i jackan, och det var brutet. Så sa jag det och då blir mamma irriterad och bara säger med gnäll rösten "ååh va jag gillar att ge dig pengar, när du gör såhär osv osv osv"
Jag säger "vadå gör? jag har inte tagit sönder kortet med flit jag visste ju inte ens vart det var"
Och sen blir det bara högre och högre ljudvolum och det slutar med att hon säger en gång till ja gud vad kul det är att ge dig 200 kr du är ju så tacksam. Och jag blir flipp och tar de 200 och kastar dom på henne och säger JAG BEHÖVER INTE LÅNA DOM HÄR TA DOM SKITSAMMA. tar mitt oboy glas och går och slänger det i disk hon, in i mitt rum och drar igen dörren.

Jag är fan störd i huvudet.

Avatar

Cool filmen var! Alltså. Den var fett bra! helt okej bra liksom, jag gillade den! Men kanske inte wow-grejen. Som de flesta verkar tycka. Men jag gillade den, absoluteleeeey. Vill vara en navi nu. jag skulle va skitcool, åka runt på såna dära flygdjur och typ ha fett kul.
Man märkte fan att det var ett budskap i filmen ;p att våran jord är grå, att vi förstört vår "mamma".. Och det är ju fan sant. HAHA och har hört att folk in the US tagit självmord pga denna film. Det är ju rätt stört.. Vad i helvete tjänar dom på det liksom?
Dom kan väl flytta ut i skogen någonstans vid ekvatorn och se om dom mår bättre innan iallefall hehe.
Och tänkte en grej! Dom måste ju typ ha sex eller hur? Eller alltså. Tänkte på det första gången jake kysste den där tjejen. Dom såg ju typ lite porriga ut, (tänder på aliens typ HAHA) Men alltså. Jaaa.. dom borde ju ha sex. även fast dom är blåa. hahaha... aja vi släpper det.

Imorgon ska jag upp tidigt och hoppas att min hals är fullt normal!!!! :) Sen ska jag till skolan. Slutar runt halv fyra... OCH SEEEN SKA JAG TILL STAN OCH HÄMTA UPP EN GREJ!!!!
Ja. ni vet jag tappade mitt busskort hehehe? någon hade LÄMNAT in det! Det är ju fan sjukt. Alltså.. en snäll människa har lämnat in mitt kort till SL:s hittegods avdelning. That's sick. Jag hade tagit det och sålt det direkt(citerat från en viss mr belloni). Men haha jag menar...? Fett coolt att det fortf finns snälla människor. TACK du snälla människa!
Och dum jag var som inte ens ringde in och kollade utan beställde ett nytt pluskort dirr... men man kunde tydligen lämna tillbaka det, så det är ju bra. Vi hörs senare!:) pöss!

Och såhär såg jag ut ikväll.
Vit mössa, lindex
Jacka, fjällräven(HEHE)
Jeans, nudie
Stövlar, din sko
Nu ska jag eeeta. hehe puss

time is not my thing


Bilden tog jag typ för 2 sek sen! Ska möta Josefine i centrum om en kvart, let's get going eller? Alltid är jag så jävla seg. aja. DET DÄR ÄR VÄL TYP DAGENS OUTFIT! jeans: nudie(syns ej hehehe) vitt linne, gina, randig lalala liten kofta typ, h&m.
HAHA skillad på det där. nää. MEN AJA. NU BLIRE KEBAB SEN AVATAAR:D PUSSSIS

kattgång here i come

Fick nyss ett skönt samtal av min kusin Lina som jobbar på Björn Axén! nästa torsdag ska jag vara hårmodell på en frisörgala, bli sminkad av en make up artist, stylad och gå catwaaaaaalk! :D FETT GLAD.
Behöves riktigt duktigt alltså! Riktigt glad nu fan:D på måndag ska jag in och dom ska typ kolla vad jag ska ha på mig osv :) fettt niiice!
HAHA!!! :D:D
Aja hur som helst den här dagen började INTE som den skulle. Vaknade upp med världens jävla huvudvärk och sjuuukt ont i halsen:/.. Fyfan. det är alla jävla tågförseningars fel! När man fått stå ute i typ 40 minuter varje gång. Men nu är det bättra iaf.

så.. Idag ska jag på bio här i nynäs, faktiskt! med min bästis josefine. Och mamma & hennes kompis har bokat platser men dom bokade längst bak och där lär jag ju vilja sitta, neeeefan. Så jag och josefine ska väl sitta någonstans lite längre fram.
Filmen vi ska se är avatar! JA jag är lite efter och har inte sett den än. Det ä i 3d dessutom! fett nice.
Alla säger ju att den är så jävla bra, så vi får väl se :)
Nu ska jag fixa iordning mig, bädda osv.. Sen ska jag ner till centrum och Josan ska bjuda på keeebab! På verona. Så jävla gött.

Frukost idag. Kände mig lite bloggig av mig så tog kort på den.. hehe. Rostisar och varm oboy. Absolut bästa frukosten

härligt

om typ cup dagen tror jag.. när jag hade en bild på mig med match stället., schysta puckar!



schh!
om fobollsdag:
Haha, vilket skämt! Shortsen är så för små som de kan bli och ösmo liksom?
Men ah, du ska vara glad, de där stället är de enda som klär dig, du skulle aldrig passa i nynäs, för de är för bra och snyggt för dig!
Nynässtället har iaf matchande shorts och tröjor och en väldigt snygg passform, ösmo liksom... kom igen! HA

SÅ JÄVLA LAME MED ANONYM. fitta, dra åt helveettte

fuck you knee

Jag vill slänga mig själv i väggen!!!!!!!!!!knä helvete.
Och efter träningen fick jag stå vid ösmo station från 21:10 (tågt skulle gå 14 över) till 21.52. LOL. LOL.LOL.
OCH när jag sitter där sitter en annan tjej där också. Så kommer det en gubbe och ba ja ha ni vart ska ni då? ska någon mot västerhaninge? vi ba nee nynäs.. han ba aha. jag har en bil och jag ska börja jobba i stan klockan halv elva(klockan va typ halv tio) och om ni vill kan jag ju köra er hem.... eller någon av er. log på ett läskigt sätt. jag ba eeh... väglaget är rätt.. inte så bra på vägarna heller, kanske dags o trycka plattan i mattan om du ska hinna till jobbet! han ba men jag kan nog komma sent. om ni behöver skjuts alltså.
och typ försökte övertala oss lol:S skit läskig. sen efter typ tio miljarder nej tack vi tar tåget så sa han lycka tilldå, hejdå. tjejen och jag ba kolla på varandra med hej-kom-och-hjälp-mig blickar och skrattade lite. haha. LOL.
OCH på det så kissade en gubbe mittemot mig på bussen på sig idag. fy-faen.


JAG ÄR:
Blyg: oh no.

Smart: Enligt mig själv, upp till andra hur dom ser på saken
Långsam: På morgonen hehehe.
Stressad: För skolan såklart
Tålmodig: Absolut inte
Djup: Har mina stunder
Öppen: Skulle man kunna säga, tror jag.
Ärlig: Oftast,nästan hela tiden
Positiv: När jag är taggad och det känns rätt
Rolig: Fett skön
Ansvarsfull: No, inte någonstans..


JAG HAR:
Svikit en kompis:
Tror fan inte det.
Förlorat en bästa vän: Med tiden tror jag, ja
Sagt att jag älskar en kompis: Mm!
Pussat en av samma kön: Haaha jaa.
Slagit en kompis: HAHAHA aa
En kompis som vet allt: Nep
Berättat hemligheter: mmm
Blivit sårad: Ja och det vill jag aldrig bli igen. Men de händer väl.
Haft stadigt förhållande: Jap
Krossat någons hjärta: Aa
Gett någon ditt hjärta: JA. typ 2 i hela mitt liv. en då, en nu
"Playat": nej förfan
Sagt att jag älskar någon och menat det: JA.
Sagt att jag älskar någon och ljugit: Nej.

FAVORIT;
Låt just nu;
The fratellis - Henrietta:DDD
Pryl just nu; Hmm.. en hår grej från tigi.
Film just nu; Jaaaaruuuuu. Gillar massa serier dock hehehe. Sommarne med göran kansek. HAHA!
Bok just nu; MEE.. låt den rätte komma in maybyy..
Lärare i skolan; åh herregud. Malin kanske? eller dorrään.hehe

JAG HAR;
Sytt;
Ja..? eller va vadå med nål? hee
Opererat mig;
mmmm
Cyklat omkull; Nej cykeln och jag är typ som båten och havet. :)
Sjungit i duschen; mmmmmm
Hoppat bungyjump: NEJ. MEN JAG SKA!!!
Fobi för något; mörker, ormar sniglar maskar hehe..

LIVET;
Rött eller blått;
blått
Skriva eller tala; Skriva
Vatten eller cola; COLA
Nagelbitare;mm,
Mobil eller mp3; ipod
Snygg eller charmg: men ofta. båda!
Lösgodis eller choklad; chocolate
Frukt eller grönsak; grönsak
Film eller TV-serie; tv-serie!
Festa eller softa; FESTAAA
Sommar eller vinter; SOMMAR, GE MIG SOMMMAR NUUUU
Fredag eller lördag; friday!
Ljus eller lampa; ljus
Kärlek eller vänskap; båda absolut
Bio eller hemmakväll; bio. eller myskväll. man kan ju välja:) slösa cash eller inte. :*

 

Nu ska jag slå mig på knät femhundra gånger, göra 25 sit ups och packa inför imorgon. och typ slänga teelefonen i väggen. Den har ju blivit helt fuckad av kylan alltså.


SL made my day

HEJ bloggen! jag är ingen bra uppdaterare jag. Men har inte alltför mycket att skriva antar jag..
Eh. Den här helgen har gått till såhär: Fest på muskö i fredags med kajsis, sova där, hem med 11:30 bussen därifrån, fick gå typ femtio miljarder meter i snö som var upp till låren på vägen ut till stora vägen. Vänta på bussen som var sen i typ sjuk snöstorm. Sen till tåget i ösmo, skildes av(jag och kajsis) och jag åkte till handen för jag skulle spela match där ute, på torvalla konstgräset. När jag typ är i handen får jag sms av tränaren att det är inställt, aa.. Sen gick jag till söderbymalm för Simon och company spelade match där:) Dom vann mot högdalen med 29-0 hahaa... sicken game.
Sen åkte jag och han hem till honom, vi var själva hemma hela kvällen. Egentligen skulle vi åkt på fest med alla i vega men vi bestämde oss för att vara hemma istället.. Så vi kollade melodifestivalen, åt, kollade film, duschade, åt godis och aa somnade typ halv tre kanske.
Dagen efter vaknade vi vid tolv och duschade tills typ tre? haha :) och sen fixade vi oss sen åkte vi till heron och kollade på "shutter island" med typ 10 till boyss..
Alltså. Den där filmen gjorde mig fucked up, jag förstod ingenting. Den va skit konstig. Och läskig ibland ush. Nee.. blir psyko av såna filmer.
Sen åkte alla hem. För mig tog det väl ungefär 2 timmar att komma hem! SL in my heart.
Orkar inte ta den historien.

Och nu är det måndag! Igår varnades man på nyheterna att om man hade chans att vara hemma idag från att åka tåg osv skulle man vara det. Så idag är nog halva nynäs hemma.
Ska typ inte göra någonting alls idag.. skit tråkigt. Skulle vart med josefine men hon svarar inte. Hon uppdaterade på fb för en timme sen, hennes bror vet inte vart hon är och hon svarar EJ i luren. Tönt. :@

Jagoch K i fredags.

VÄGEN TILL DEN STORA VÄGEN I LÖRDAGS MORSE. eh ja. OCH det där var endå typ på det stället det var minst snö på vägen.. lol



du är så jävla fin baby.

bring it on

Ja ni den här veckan har vell gått så mycket åt helvete som en vecka kan gå?
För det första har jag vart så sjukt jävla orolig. Bara velat försvinna åt helvete och sluta TÄNKA. Och igår var jag i skolan på möte, man hade med sig föräldrar och gick runt till alla lärare och skulle se hur det gick i ämnena.
Ja då mina kära vänner. IG-varning i  matte A och Naturkunskap A.. och resten av ämnena var g-vg men min frånvaro har påverkat de dåliga betygen stort.
OCH. JAG JAG JAG ska ha KRIS möte med mina föräldrar, biträdande rektor, studievägledare & mentor. Jaa. För min höga frånvaro. Jag skäms så jävla mycket över att skriva frånvaron här.. men aa..
60% frånvaro och 40% närvaro. Low five Anna.. Fy-helvete.
Jag ska fixa det här.
OCH. sen igår.... hade jag mitt busskort i min skinnjacksficka. Tappade det i hemvisten men min samhälls lärare hittade det och jag fick det. Mamma blev skitförbannad och jag fick ABSOLUT inte tappa det för vi har ej råd med ett nytt och då får jag betala det själv och skita i v29 på gotland.
Ja. och vad gör jag när jag och Simon åker hem till honom?
Tappar det där jävla hor kortet. Fitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och på det så fick jag "tjejveckan". Die bad week, die.

Nu kan den inte bli sämre. BRING IT ON!
Hejdå sötisar som står ut med mig.
loveu S

Snygg bild på mig från 7:an........ ;) Hhaa

Sjung

I once knew a girl
In the years of my youth
With eyes like the summer
All beauty and truth
In the morning I fled
Left a note and it read
Someday you will be loved.

I cannot pretend that I felt any regret
Cause each broken heart will eventually mend
As the blood runs red down the needle and thread
Someday you will be loved

You'll be loved you'll be loved
Like you never have known
The memories of me
Will seem more like bad dreams
Just a series of blurs
Like I never occurred
Someday you will be loved

You may feel alone when you're falling asleep
And everytime tears roll down your cheeks
But I know your heart belongs to someone you've yet to meet
Someday you will be loved

You'll be loved you'll be loved
Like you never have known
The memories of me
Will seem more like bad dreams
Just a series of blurs
Like I never occurred
Someday you will be loved

You'll be loved you'll be loved
Like you never have known
The memories of me
Will seem more like bad dreams
Just a series of blurs
Like I never occurred
Someday you will be loved
Someday you will be loved

overloaded

Melissa Horn - Jag kan inte skilja på
Death cab for cutie - I will follow you into the dark
Bettie Serveert - Lover i don't have to love
Bryan Adams - Not romeo Not juliet
Anna Ternheim - Shoreline

Och ja, radion spelar aldrig våran sång.
Sitter i skolan, kl 16 är det föräldra skit och mamma kommer hit och lalala. Sen ska jag hem. Jag tror inte jag ska med hem. Ska nog.. jag vet inte. Orkar ej åka dit. Se samma gamla gator och samma gamla äckliga snö. Öppna porten, öppna dörren. In i lägenheten som luktar mig. Bli irriterad över mina väskor jag slängt runt i hallen. Hänga upp jackan som alltid ramlar. Göra det igen. Gå in i mitt rum, obäddat och ostädat. Osäkert. Städa, göra det fint. För vad..? Nej. Kolla på tv, datorn. Äta. Ligga i sängen, kan inte göra mycket annat än att fundera. Ligga. Vill ej somna. För jag vill inte vakna. Söv mig, i två månader? tre kanske. Så våren hinner komma. Anställa en som sköter skolan åt mig. Vakna upp på ett för ljust sjukhus. Ha blommor på bordet. Salta fläckar på lakanen av tårar
Tårar från dig. Nej, det skulle nog inte hända trots allt. Jag är inte värd tårarna. Jag får salta täcket själv.

Dra åt helvete alltihop. Jag vill dra, dra dra. Jag vill ha dig med mig, vackert.

långa nätter

Så trött

@ the gym


Cyklar på gymmet. Är här med specialidrotten!
Har datorn där framme på styret. skitskönt.

I wish

Jag önskar att jag bara kunde stänga av min hjärna. Sluta bry mig. Sluta tänka. Försvinna i en annan värld. Jag önskar att allt kunde vara bra hela tiden. Att man aldrig har den där jobbiga känslan.
Som.. ett hål i magen? brännande ögonlock och en utmattad känsla och endå vill man inte sova. Jag vill inte vakna upp bara.

Sen såhär på kvällen när man tänkt tillräckligt, när allt är helt okej lugnt, när  man lyssnat på alla låtar som går att lyssna bra, texterna har gjort en lite bättre till mods. Man mår helt okej. Under strecket okej, men endå, helt okej.
Kanske ska man lägga sig då? Och ligga där själv. Lurwis är ju där.
Och en sten. Den stenen som jag var så lycklig över liksom. På kudden. Hjärthalsbandet typ kväver mig. Ska jag ta av mig det? Nej-dålig karma. Tänk om det händer något bara för att jag tog av mig det halsbandet.
Ska ju sova nu endå. Skitsamma om jag kvävs. (dubbelmoral). Försöker sova. Lukter. Den där lukten. Ja den lukten. Gårdagens enda underbara lukt och idag gör den mig sjuk. Ger mig liksom en klump i halsen, förbjuder mig att lukta. För när klumpen kommer måste man ju dra tillbaka den. Och tårarna sakta pressas utåt, men nej, dom ska inte ut. Dom ska vara kvar där. Vad är det för nytta? När kinderna bränt sönder av de salta tårarna som sprött SALT i såren hela kvällen.
Och där går jag in i jag-bryr-mig inte tankarna. Jag bryr mig inte, jag klarar mig. Vadå strö salt i såren, jag har inga sår. Jag mår skitbra. Klarar mig helt själv, alltid.
Är jag dum eller? Klart jag klarar mig.
Men jag vill inte göra det. Vill ha den där trygga doften bredvid mig, levande. Den där trygga kroppen som gör en så tillfreds vid kvällens slut. Liksom.. trygghet.
Känna det andra hjärtat slå, men ack så rädd jag är för att det ska sluta slå. för mig
Känna dig så nära. höra dina andetag bli djupare, och johnblund har gjort sin förtrollning. Eller min hand som sakta dragits fram och tillbaka över din underbara rygg? Går inte att förbise.
Så nära du är, men endå så långt bort. Kanske ditt hjärta slår för något annat, som du drömmer. Helt plötsligt - mitt eget hjärta. Upp brusat.
Öppnar ögonen snabbt, vart fan är du? ryggen, andedräkten? händerna, värmen? lukten och det mjuka lockiga håret? Dina djupa andetag, du somnade ju? vilken underbar dröm.
Stenen stirrar på mig med en hånande blick. Biter i den, känner om den är riktig. Levande. Det kan den ju inte vara? En instängd sten i två ord och ett hjärta. Sett mig drömma mig tillbaka. Stenen vet säkert. Allt som hänt, och kommer hända. Den älskar ju endå. Det måste ju vara värt något.
Vad pratar jag om? Du borde veta. Du av någon borde veta att man inte gör såhär mot mig.
citerat melissa horn - jag kan inte skilja på. Jag la in den i min playlist tidigare på dagen. Playlisten med ett "<3". Var det karman som slog till?
När jag la den där i min hjärta-playlist tänkte jag att såhär vill jag aldrig känna. Fy fan.
Ligger kvar i sängen. Blundar. Nej. Jag vill inte vakna imorgon. Det kanske känns värre? Jag kanske är halv. Kanske delar av mig ligger i sängen. jag bryr mig inte. Men jag vill inte ha den där känslan i mig imorgon. Jag kan inte. Jag vill vara fin imorgon. Ta på mig fina kläder, gömma min kropp. Sminka mig, sminka bort mitt ansikte. Inte visa dom att det är Anna som är där. Det är någon annan,okänslig, sminkad och påklädd. En skyltdocka. En skyltdocka som visar idealet för hur man ska se ut just imorgon. Inte en Anna. En skyltdocka. Som passerar, med glimten i ögat pågrund av den vita kajalen och den perfekt inramade mascaran. Där under.. Anna. Över.. Skyltdocka.
Åh, min mage gör så ont. Och mina känder de bränner. Jag vill ha skyltdockans liv, nu

Ska vi vakna imorgon

Behind those hazel eyes. Great song, though

A, visst

De är semmel dag idag. jag åt en semla i skolan den vad god. Åt en hemma nyss också som mamma hade köpt till mig. Tills jag slängde ner tallriken i bordet och skrek att jag orkar inte. Mm, det var den semlan.
Jag är så jävla dum.
Jag önskar jag hittade ett par biljetter utomlands inom snarast. Varenda tävling jag ser på internet ska jag fan va me och tävla i. Ska fan kriga för att få åka ifrån det här jävla hor landet. Allt kalla mörka tråkiga trista.
Ge mig en strand en solstol och en öl så mår jag bra. Inte bra kanske. Men det känns helt okej.
Är jag dum eller? Det är väl klart jag mår bra då. Jag är i ett annat land. Jag ligger på en strand och solar och dricker en kall öl och lyssnar på musik. Badar då och då. Har bikini. Håret torkar så fort man går upp. Känner sig nästan snygg. Jag är själv. Fan vad skönt. Jag behöver inte oroa mig för någonting, jag skulle endå inte kunna göra någonting. Jag är ju förfan på andra sidan jorden.
och mobiljäveln, den tuggar en jävla haj på eller något annat äckligt djur.
Sen går jag upp till min bungalow, byter om till snygga sommarkläder, tar min ny öppnade kalla öl i handen och traskar till en bar. Softar. Blir uppraggad av någon random som jag dansar med hela natten i neon. Slutar med en promenad på stranden där tidsvattnet är borta. och han friar. Okej, jag driver. Han glider iväg, lika charmig och lika mystisk som han var när han bjöd upp mig till dans.
Jag somnar i min bungalow, vaknar upp. Tar en morgon cigg. Marlbro menthol. Känner hur smaken bara isar ner i halsen, fy helvete vad skönt. Tar min iste och melon som jag plockat vid trädena bredvid och glider ner till stranden.
And baby here we go again.

Sportlovet är rätt nära. Kanske man hinner vinna en resa. Aaafan. det gör man.

Hejdå.

Go


feeling kind of 'lone
got no where to go
i'm bored out of my mind
i'm still on the run
still thinks he's the one
well i feel i need some time
somehow we will always be connected
somehow that will always be a way
look back and smile
Happy for a while

You can take it back, one day





alla

släpp mig fri

i'm a superstar

LET'S go. Nu skärper jag till mig! Jag är toppen awesome bäst jag behöver inte veta av någon annan hur jag är, hur jag ser ut eller vad jag passar i. Nepp. jag har min egna stil och beter mig precis som jag är.
Jag har en familj, det har ju inte alla. Kanske inte värsta familjen där alla samlas på varandras födelsedagar osv men jag har iallafall dom.
Jag har fina vänner. Såklart finns det dom som snackar bakom min rygg men vad i helvete. Jag är ingen ängel jag heller.
Och jag har ju trots allt en bästa vän också - josefajne J. Loveya!
Jag har min Simon, och inget slår det :D baby.
Jag har en skitskön klass. Går sådär i skolan men det går att lösa.

Från och med nu blir det fotbollsträning tisdagar och lördagar. Gym tre ggr i veckan och idrotten i skolan. Går ju trots allt sam-idrott :)
Ska försöka komma upp varje morgon också alltså. Sen blire utgång på helgerna och jaa.
Nu kör vi..
:)

keej


Senaste:

Personen du pratade med telefonen?
Eh.. Nicole tror jag
Personen du fick ett SMS av? Natalie S
Låten du lyssnade på? Gotta be somebody
Som du åt? en godis
Som du drack ? cola
Filmen du såg? vene vad den hette

Årets:

Snällaste? stephanie
Snyggaste? simon belloni
Bästa förhållande? simon belloni
Bästa vän? josefajne
Roligaste kväll? det finns många:)
Älskling? älsklings S

Antingen eller
Långa eller korta förhållanden? Långa antar jag? korta känns väll dumt
Puss eller hångel? hångel.. haha :*
Strul eller förhållande? Förhållande!
Fest eller hemmakväll med familj? Fest
Vänner eller flickvän/pojkvän? pojkvän + vänner
Dator eller TV? computer


Under den senaste veckan har jag:

1.Varit full? no man
2.Snusat? NEE
3.Rökt? NEE
4.Hållit någon i handen? javisst
5.Hånglat? Jaa
6.Haft sex? Jaop

Just nu:

Vem saknar du? pappamamma
Vem är du kär i? SIMON
Vem tänker du på? mig själv atm
Hur känner du dig? Illamående
Vad vill du helst göra? träna
Vart vill du vara? MITT I SOMMARN


Kryssa i...

Kär? ja(x) lite ( ) nej( )
Singel? ja()  nej(z)


Avsluta meningarna...

Senaste kyssen...
var skön
Fösta gången jag var full... gick jag catwalk i petras vardagsrum. (Y)
Jag vill... åka utomlands med alla sköna folk
För två dagar sen... lirade jag cup
I natt ska jag... dream
I morgon... äre skola!


Det är okej.

Allt är okej.

honom


Så trött på tidiga mornar tjat och otillräckliga pengar att vara otillräcklig att få problem att vara orolig att se folk tyna bort på att inte vara som man vill på att inte bli uppskattad som man vill på att känna sig halv när man tänker för mycket, som förut.
Läs inte och tänk att jag vill att ni ska tycka synd om mig. Skriver för att få ur mig allt.
Jag är en vampyr låten stämmer helt sjukt bra. "hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad"
Kan fan säga att jag levde så i höstas, hela tiden. Har kvar det där med att vara tom, bara känna de känslorna man vill känna och förtränga allt annat, lämna det längst bak.
Ibland hamnar man där längst bak igen och börjar tänka på allt det man inte vill tänka på, veta, vill höra.
Jag orkar inte mer tjat. jag vill vara  tom och glad. Låta dagarna passera, ta vara på det bra och skita i allt dåligt.
Som jag har levt i nästan ett år nu. Men fan det man lämnat längst inuti börjar komma fram. och jag orkar inte dra upp det med mina föräldrar nee. Och dom blir sura när jag bara är helt nollställd när jag kommer hem, när jag går upp.
Känns som den riktiga enda tiden jag är riktigt glad är med honom.
Ja du Simon tack för att du finns. Jag vill aldrig att det ska bli konstigt mellan oss för det du gör med mig när vi är är så jävla underbart. Du bara är där som min egna sol.
Sluta aldrig skina, jag älskar dig.
Jag önskar jag var allt du ville ha. Att jag var typ, perfekt för dig.
Satt och tänkte igår. Kom på något som passade in på dig. "Ingen är perfekt, men om det finns någon i hela världen som ligger närmast, så är det du". Fast enligt mig liggger du redan där framme. Helt perfekt. Jag älskar dig.

Och just nu är jag så jävla trött på mörkret och snön och allt det kalla. Kan det inte bara bli varmt ljust och sommar.
FITT äckel hor vinter DRa åt helvete.


Fotbollsdag!

HEJ ALLA BLOGGLÄSARE. idag har jag spelat fotboll hela dagen. Det var cup i ösmo, vi var alltså hemmalaget... vi torskade inte en enda i gruppspelet och gick vidare till final, då vi körde mot tyresö som vunnit varenda match(förutom den dom körde mot oss SOM VI VANN i gruppspelet) och det blev 2-2 vid sluttiden så det blev 5 min förlängning, sen så avgördes det på straffar. Började bra absolut, men vi åkte hursomhelst ut på 6-5 straffen. Så ja.. vi kom tvåa.
Men vafan? vi vann ju mot dem innan så DELAD PLATS FTW. haha! Grym dag hur som helst:)
Känner hur träningsvärken börjar smyga sig på alltså..

Imorgon är det alla hjärtans dag! OCH även min och Simons 1-månads dag!:D Hihi. Vi blev tillsammans på hans födelsedag... aw. Cute huh?
ja, vi ska väl äta middag och mysa och sånt. Blir nog inte så mycket mer eftersom vi är två 17 åringar i cashens nöd. FAN får vi inte mer i studiebidraget för?:@
Vi klarar oss förhelvete inte på en 1000lapp när alla jävla vuxna glider runt med över 5000 spänn att spendera. Så jävla löjligt när våra föräldrar blir arga att studiebidraget tar slut så fort. Uh.


Från idag! inte dragit upp strumporna ordentligt... och ansiktet var fuckd up så redigerade lite alá kissie style va.
Men älskar hur som helst matchstället. Nynäs matchställ ser så mesigt ut på något sätt. Blå smurfar eller nått. Gulsvart ser endå lite töööngare ut :)

Ligger i sängen nu, klockan är nästan halv tolv. Hade tänkt kröka men mina planer och alla andras var inte riktigt synkade.. så a, blir en chill kväll ist. Fan vad sugen jg är på cola. Och chips.
Men nej mina vänner. jag är nämnligen MISS NYTTIG.

pictures of the night.






Och snart äre bedtime vänner vänner... cup imorgon ju!! TAGGATAGGATAGGA. måste fan göra mål.
:)

väldigt idrottsligt

skulle haft idrott sista lektionen men nee... vi skulle ha den i en sal där det stått stora gym maskiner, men dom var borttagna, och därefter var det stora spikar som var säkert 2 centimeter på ett ställe vid golvet. Och då råkade Tim trampa på den och fick den rätt upp i foten :( stackars bebis. Och då fick våran idrottslärare Melinda åka med honom till akuten så vi fick åka hem istället. :/
Tog pommes vid torvalla med nielsen gränd & zeipel. Sen åkte jag till simon... först fixade jag så jag kan börja gymma där vid torvalla:d så nästa vecka, måndag börjar det! Fan vad jag tänker gå ner i vikt!
haha. hare bra :)

Jag och Simon drog och sola i liljeholmen sen åkte vi hit igen, zinken,och fick god mat serverad :) sweet!


gillade den häär fan

italiano prov

Hade prov för en stund sen.. när alla drog satt jag och sebbe och fick hur mycket hjälp som helst haha. Skit chill:)
Till mat var det fiskpannetter med potatis, antingen filsås eller spenat. SPENAT<3 så jävla gott. Haha :)
Nu har vi iaf samhälle, massmedia är grejen :) har kommit ganska långt på uppgiften och det är ju bra!
Tar bilder som vanligt.. haha



PUSS. efter skolan ska jag åka till simoooon :) vi ska sola också tror jag. =) sen blire väl la mys!
LOOOOOOOVE

HIGHSCORE

BTW SÅ var mitt besöksrekord idag, över 470 pers! fett nice, keep it going readeeers.
love yaaa

tööng

Idag är en bra dag

Tjena fan jag är på humör idag och det hoppas jag att ni också är bitches!
Sitter i skolan atm, har matematik va! Helt ok vi håller på med algebra och det verkar som jag förstår... det är ju kul att göra det:)
Sitter och lyssnar på city and colour - the girl. Skön låt!
Hörs sen sötisar

dagens outfit blev fan en svart skjorta + ljusblåa jeans + björnborg skor + vit klocka + kors halsband + munktröja + skinnjacka+ svart mössa+ hörlurar + fotbollsväskan
HIGH FIVE ciao man
så vad händer idag?

och här kommer alla känslorna

Jag kan inte sluta knäcka fingrarna, kommer seriöst knäcka sönder dom, och endå har jag känslan av obehag när jag inte knäcker så jag måste knäcka,  och jag kommer aldrig kunna sova ikväll. Måste stänga av min lur och kväva mig i kudden eller nått. Har laddat ner tre filmer som jag ska kolla på på min macbook, och imorgon ska jag upp halv åtta och jag hoppas att det blir en bättre dag imorgon..

min mage snurrar. vad är felet :/
nu kommer det tårar också! fan vilken underbar dag! Fuck allt just nu
Hejdå.

nervsammanbrott typ

Något är ju fel med mig iallafall, varenda gång jag blivit smått förbannad idag har det bara brusat upp och blivit värsta grejen av det i min hjärna. Känns som hela kroppen kokar typ och jag vill bara springa slå och skrika. What the fuck är felet vafan..
Känns liksom små stick i hela benen, magen gör sådär jobbigt "ont" som när man är orolig eller ledsen, liksom vid mellangärdet som en jävla klump eller nått som bara pressat sig fast mot huden inifrån.
Och händerna blir typ kallsvettiga och fötterna iskalla. Har jag adhd eller nått liksom..

Screw the world and everyone in it today.
Nerverna?

Gammal bild på mig och bästis, 27/12-07. Älskar dig


Sitter och fuckar ur till S.O.A.D - BYOB. bästa låten.!!!!!!!!!!!!!


OK

Har funderat lite och jag har kommit på att jag blir lätt irriterad om det inte blir som jag vill. Är man egoistisk då?

this moment

Just nu skulle jag bara vilja dra till något varmt skönt land där alla bara är helt galna, lever för dagen och festar på som aaaaldrig förut. Förkröka på lite beachparty, dra vidare till någon skön club och dansa hela natten, komma hem på morgonen, sova tre fyra timmar och klockan elva dra till beachen och sola, bada och somna solandes. Äta färsk frukt typ melon och dricka iste på stranden, ta en jävla massa roliga bilder och bara leva livet.

Jag orkar seriöst INTE med Sverige atm. Två meter snö, kallt varje dag, halka, snö som faller ner på gatorna från taket, dyra saker överallt, 20 års gräns på systemet, tjocka kläder, mörka dagar och bara segt.
Herre-gud-ge-mig-sommar.
.
Jag är sur.

PALLA

suck

Har inget att göra och är skit uttråkad. Orkar inte plugga mer nu det är bara onödigt för jag kommer bara tänka på annat.
Simon skulle inte hinna pga träningen så jaaaag får väl vara ensam ikväll, nu känner jag mig lite irriterad för att jag inte har någonting att göra. Men skitsamma. Hej!

sweet sixteen

@MTV atm. En jävligt skön snubbe fyller 16 och har värsta jävla sklna festen. JAG VILL OCKSÅ. fan alltså. men.... vi får väl vänta tills 18 va;) mindre än ett år kvar bitches!!!!!!

Ja, men HUR SOM HELST. så har jag pluggat ganska mycket idag:) Skönt som fan!
Tog en dusch för en stund sen. Nu har håret torkat.... ush det är så tråkigt att ha platt hår. fyfan alltså.. ska visa hur det är.

Skit tråkigt! Önskar att jag hade fett sköna vågor istället för bara helt rakt. Behöver ju inte ens min plattång. När jag var yngre hade jag lite vågigt, det var gulligt. Men nu? tråååååkigt.
Jag ska iallafall göra nudlar nu. Med antingen biff eller räk smak. Dom är godast!
Och om en stund kommer Simon hit. Ska bli treeevligt va!

Hejdå alla skitsnygga människor, keeeeep on shining

studying bitch


Jävligt tråkigt faktiskt. Ska nog göra mig ett glas oboy och något annat gott... nudlar kanske :D Det förgyller ju plugget LITE iaf!
jag ska göra en sån här lista också.

Har du någonsin..

Ätit sushi:
Ja och det var fan inte gott alltså.
Stått på scen: Dansat, sjungit, presenterat, you name it.. :)
Blivit dumpad: Ja, men payback is bitch om jag citerar snyggAndreas i paradise. :)
Varit med om en bilolycka: Nej och det är jag tacksam för.
Klättrat i bergen: Ja det har jag väl men inte som värsta proffset
Sett vita huset: Nej. Men det ska nog ses någon gång;)



Antingen eller..

Kallt eller varmt:
Varmt!
Spets eller satin: spets skulle jag nog säga
Svart eller rött: black!
Regn eller snö: Snö på julafton och aldrig regn. :)
Ull eller bomoll: Don't know the difference. hahaha
Rosor eller tusensköna: Tusensköna
Vår eller höst: VÅR!!
Historia eller vetenskap: Historia
Matte eller engelska: ENGLISH



Inom de senaste 48 timmarna..

Haft seriöst samtal:
Haha ja
Kramat någon: Mmmmm
Samsats med dina föräldrar: Nee ja vene.. inte riktigt
Bråka med en kompis: Nep
Gjort en tjänst: Palla;)
Fått en komplimang: Japp på chatrt.com hahaha!!!HAHAHA!! och av några fina människor här i världen:)
amen hare bra fan! hörs snart!

Ja fan jag tävlar lite va

JAG Tävlar om en bloggdesign hos hotgossips gjord av Adelinez . Det kan ju ni också göööra..... fast jag vill helst vinna så gör inte det. SKOJA. om ni vill ha ny design äre ju bara va med :D jag vill! ;)

sommar tack.

lady W is in tha house

Videobloggar liksom. EEY!





design fan!

Jag vill ha ny design på min blooogggg!!!!! Finns det någon härute som är riktigt grym? kan betala med guldvip på pa!!! skoja. HAHAHA. Nejmen ärligt. Någon som orkar hjälpa mig och fixa fin design här på bloggen? :(

MY DAY:
Kom hem från skolan runt fyra, åkte till pappa och åt där osv. Gick förbi lindex köpte ett par solbrillor. Kan visa dem imorgon :), Sen möta mamma, handla, hem, tåget, träning, hem. Och here i am.
Är skapligt trött nu, och saknar min baby. Orkar inte sova själlvvvvvvvv. Skitlame. WELLWELL. ska plugga lite. LITE nu. har italiano prov på torsdag. Så aaaa. Och fan vi hörs, åttatåget imorgon. klockan är trots allt elva. önskar de va typ 18 timmar kvar tills jag skulle upp, fett skönt att sova längeeeee.
JAJA, hejdoo
BILD FRÅN IDAG PÅ MIG OCH CPSTEFFI


tööng jag är.

radion spelar aldrig våran sång

tjena alla glada! allt bra eller? jag sitter i skolan, sov hos simon inatt och råkade missa första lektionen menmen. Jag och endel av min sköna klass sitter i hemvisten nu, alla med sina datorer och ja.. vi är inne på en webcam roulette sida hahahaha!!! det är så jävla kul! massa sköna, störda, äckliga, roliga människor som camar:D man trycker bara next när man vill cama/chatta med någon annan. Haha fyfan det är riktigt kul!

Jaja och nyss tappade jag ur kulan från min tungpiercing.. så nu måste jag gå med en tagg mot gommen tillls jagkommer hem. Ska köpa en ny då dock:D Haha! Menmen. Aja upp med lite bilder sen tror jag:D hörs sötisar, puss

titta så fin!


Min bobo och jag. ILOVEYOU

Idag kom jag till skolan i tid, kl 8. KING! ... skoldagen flöt på som vanligt. Skönt att ha tillbaka steffi som opererats med massa komplikationer osv så hon har vart borta typ aslänge.. :/ men nu är hon tillbaka:D
Och idag fyller HANNIEPANNIIIE 17!! grattis baby:D<3. I min klass alltså:D
Och ja, åkte hem med nått tåg vet fan inte med vilket alltså... och mötte petra mikkan och amandapå på tåget. :) Kom hem,åt chips och dipp, paradis ask och pizza. hhaha. TÖÖNG. ajaaa. Ska snart kanske ner till pappa men funderar på att plugga lite ist och åka till simon en stund.. och gå till pappa imorgon efter skolan, slutar tidigare då också. Så aa. Menmen hörs sen pöss:D

besviken

är ordet jag är på mig själv just nu. Fast alltså. Jag har så jävla många känslor i kroppen nu, endel är såklart besvikelse och endel känslor är bara helt underbara.
Men den här besvikelse känslan ligger och skaver hela tiden, varför jag känner såhär är typ att jag presterar så sjukt dåligt i skolan. Jag kan ju så jävla mycket bättre. Jag är en sån som inte behöver anstränga mig för att få g, kan egentligen bara glida på och vara som jag är nu men endå bara få g i allt. Det är såklart bra men när jag själv vet att jag hur lätt som helst skulle kunna få vg och mvg.
Men det känns såhär. För det första är jag så jävla äckligt morgontrött. Så jävla irriterande och jag fanimig hatar det, önskar så jävla mycket att jag bara var en sån som vakna av sig själv vid sju på morgonen. Men NEJ. Så är fallet EJ. Utan jag kan höra klockan ringa men endå fortsätta sova, helt sjukt.. och vakna elva och inse att jag skulle tagit sju tåget. Åh herregud. + att min mamma inte är så jävla glad på mig för att det är såhär.
och i skolan är det bara chill, göra lite halvt vad man ska och sen pga. våra jävla apple datorer vi har fått så sitter man på fb,spotify och bdb hela dagarna. ÅÅÅH. Och när man kommer hem ska man antingen vara med vännerna,pojkvännen,träna eller städa eller prata/umgås med föräldrarna. Och vem fan orkar sätta sig och plugga när man kommer hem från ett försenat snökaos tåg eller en jävligt lång dag efter skolan. Och vem faaaaaaaaaaaan förstår sig på matte a. Och varför i helvete behöver man kunskapen om vattnets väg, mikropartiklar i luften och när kungen år 1542 dog? ONÖDIGT. lär oss att klara oss i världen, lär oss vad vi vill bli när vi blir stora och hur vi ska prestera som bäst där.
Så kommer det såklart aldrig bli. Aja. Nu får jag ta tag i den här skiten.
Jävligt glad att jag har en så skön klass att träffa varje dag. De är absolut det bästa med skolan.. sp09e. Ni kommer ju trots allt bli ett minne för livet som man berättar om för sina kids i sina äldre dar vettni. Jävligt sköna minnen hoppas jag,
Hare nice

update

jag är inte den bästa på att uppdatera alltså.
Menmen. Helgen har vart följande: Fredag, fest i vh med pillan josefine elin mickis liza. Det var sjukt kul och vi dansade loss och hade grymt kul! Det var absolut en av de skönaste fester på länge!:)
Lördag; Sara och Marie, min barndomsvän och hennes mor kom hem till mig och mamma och åt middag, kollade på gamla foton. Sen följde Sara med mig, pillan, elin och tesse till en fest my boyfriend bjöd oss till i handen,vega. Det var helt okej och kvällen slutade hemma hos Dennis med Simon och Viktor.
Härlig natt:D
Och sen skulle simon ha match idag så han åkte vid elva, vi andra tog fem över tolv bussen och skulle kolla på matchen som började halv ett ungefär i sköndal. Hittar vi? NEJ. åkte typ på 500 olika bussar och hittade inte. Slutade med donken i handen, Simon kom dit efter matchen och jag missade att han gjorde mål och deras vinst med 5-1.... jaahaaap.
Sen åkte jag och Simon hem hit till mig, vi har myst och ja, ätit och tagit kort haha.
Det är något fel på uppladdningsklienten eller om jag sparar bilderna i fel filformat. Så kan inte ladda upp så många bilder av dem från helgen... men Jajaa. pPUSS
närmare sagt ingen bild, nu laaggar alla. pussss

sweet home alabama

hej! allt bra? med mig fungerar det. man lever ju. varför klaga! :) Humöret är de inge fel på, klart jag är glad. Jag är nästan alltid glad, det är bara lite segt just nu, med datumet igår och allt. Men som sagt, jag klarar mig.
idag orkade jag inte skolan, kändes som jag behövde en dag till.
Besökte nynäshamns gymnasium runt halv tre eftersom jag skulle träffa kajsis idag. hälsade på b.la filip och jojo:) från min gamla klass. Åh. Sötnosar!!!!!
Och sen tog vi bussen till ica, fikade och sen kom josefine. Vi köpte lite till våran matsäck imorgon, vi ska ju nämnligen till kungsberget imorgon.... :) med skolan! Kommer bli ytterst trevligt va!
tog lite bilder nyss, enjoy..



MINA ÖGON. ser lite skelögd ut nästan. men kanske för att man kollar med båda ögonen mot kameran..? haa jag har ingen aning dudes! :) gröngula är dom allt. pussåhej,

TRÄNING om två timmar typ! skojiiiigt! eller ne. om en timme förresten. ska ta tåget med josefine om 30 min. puss

1 år

Idag är det 1a februari
Exakt ett år sen världens finaste tobias bejeryd försvann från oss, togs ifrån oss mitt i natten på en väg, våltandes med en bil över ängen och sen var det bara slut

Vi kunde inte göra någonting det bara hände
Vi visste inget då
Vad tänkte du just då? 
Hann du tänka? 
Morgonen där efter åkte vi dit
Tände ljus
Grät i varandras famnar
Lämnade brev, rosor, bilder
Vad tänkte vi då?
Hörde du oss?
Såg du oss?
Den 6e februari såg vi närmaste dig
När du inte längre andades
När ditt hjärta inte längre slog
När du inte var vid liv
Avfart E
Solna bårhus
Vi grät
Vi föll ihop
Den 28e var din begravning
Vi grät, vi föll ihop ännu mer
Jag nådde botten

Men på något sätt, är det din hjälp där, däruppifrån som hjälpt mig
Jag vet att du finns där, och du finns föralltid i våra hjärtan.
Föralltid.
Forever and ever

Jag älskar dig
Vi älskar dig

Jag saknar dig
Vi saknar dig

Minns att någon gång i februari drömde jag
Om dig, om mig och om oss
Vi var vid humlan
Vid en dörr där det var ljust på andra sidan
Du kramade mig och sa vi ses snart bvän
På det där speciella sättet du sa bvän
Jag frågade vart du skulle
Du öppnade dörren och kollade med huvudet över karmen och sa
Vi ses snart, vi ses snart Anna
Och gav mig det där speciella leendet
Du blickade bakåt
Åt mitt håll
Och jag visste
Att du var på väg dit, där ingen av oss någonsin satt sin fot
Jag visste
Att nu var du där
Jag visste att där var himlen
Och dit skulle du
Dörren stängdes och jag såg din siluett gå mot ljuset
Och sen vaknade jag

Jag älskar dig bästa vän. Jag saknar dig så jävla mycket, det finns inga ord för hur mycket.
Du är vår ängel, och du är den finaste ängeln av alla

Vila i frid gubben
28/4-1992 - 1/2-2009
Föralltid i mitt hjärta
<3

RSS 2.0