Avatar

Cool filmen var! Alltså. Den var fett bra! helt okej bra liksom, jag gillade den! Men kanske inte wow-grejen. Som de flesta verkar tycka. Men jag gillade den, absoluteleeeey. Vill vara en navi nu. jag skulle va skitcool, åka runt på såna dära flygdjur och typ ha fett kul.
Man märkte fan att det var ett budskap i filmen ;p att våran jord är grå, att vi förstört vår "mamma".. Och det är ju fan sant. HAHA och har hört att folk in the US tagit självmord pga denna film. Det är ju rätt stört.. Vad i helvete tjänar dom på det liksom?
Dom kan väl flytta ut i skogen någonstans vid ekvatorn och se om dom mår bättre innan iallefall hehe.
Och tänkte en grej! Dom måste ju typ ha sex eller hur? Eller alltså. Tänkte på det första gången jake kysste den där tjejen. Dom såg ju typ lite porriga ut, (tänder på aliens typ HAHA) Men alltså. Jaaa.. dom borde ju ha sex. även fast dom är blåa. hahaha... aja vi släpper det.

Imorgon ska jag upp tidigt och hoppas att min hals är fullt normal!!!! :) Sen ska jag till skolan. Slutar runt halv fyra... OCH SEEEN SKA JAG TILL STAN OCH HÄMTA UPP EN GREJ!!!!
Ja. ni vet jag tappade mitt busskort hehehe? någon hade LÄMNAT in det! Det är ju fan sjukt. Alltså.. en snäll människa har lämnat in mitt kort till SL:s hittegods avdelning. That's sick. Jag hade tagit det och sålt det direkt(citerat från en viss mr belloni). Men haha jag menar...? Fett coolt att det fortf finns snälla människor. TACK du snälla människa!
Och dum jag var som inte ens ringde in och kollade utan beställde ett nytt pluskort dirr... men man kunde tydligen lämna tillbaka det, så det är ju bra. Vi hörs senare!:) pöss!

Och såhär såg jag ut ikväll.
Vit mössa, lindex
Jacka, fjällräven(HEHE)
Jeans, nudie
Stövlar, din sko
Nu ska jag eeeta. hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0