kattgång here i come

Fick nyss ett skönt samtal av min kusin Lina som jobbar på Björn Axén! nästa torsdag ska jag vara hårmodell på en frisörgala, bli sminkad av en make up artist, stylad och gå catwaaaaaalk! :D FETT GLAD.
Behöves riktigt duktigt alltså! Riktigt glad nu fan:D på måndag ska jag in och dom ska typ kolla vad jag ska ha på mig osv :) fettt niiice!
HAHA!!! :D:D
Aja hur som helst den här dagen började INTE som den skulle. Vaknade upp med världens jävla huvudvärk och sjuuukt ont i halsen:/.. Fyfan. det är alla jävla tågförseningars fel! När man fått stå ute i typ 40 minuter varje gång. Men nu är det bättra iaf.

så.. Idag ska jag på bio här i nynäs, faktiskt! med min bästis josefine. Och mamma & hennes kompis har bokat platser men dom bokade längst bak och där lär jag ju vilja sitta, neeeefan. Så jag och josefine ska väl sitta någonstans lite längre fram.
Filmen vi ska se är avatar! JA jag är lite efter och har inte sett den än. Det ä i 3d dessutom! fett nice.
Alla säger ju att den är så jävla bra, så vi får väl se :)
Nu ska jag fixa iordning mig, bädda osv.. Sen ska jag ner till centrum och Josan ska bjuda på keeebab! På verona. Så jävla gött.

Frukost idag. Kände mig lite bloggig av mig så tog kort på den.. hehe. Rostisar och varm oboy. Absolut bästa frukosten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0