väldigt idrottsligt

skulle haft idrott sista lektionen men nee... vi skulle ha den i en sal där det stått stora gym maskiner, men dom var borttagna, och därefter var det stora spikar som var säkert 2 centimeter på ett ställe vid golvet. Och då råkade Tim trampa på den och fick den rätt upp i foten :( stackars bebis. Och då fick våran idrottslärare Melinda åka med honom till akuten så vi fick åka hem istället. :/
Tog pommes vid torvalla med nielsen gränd & zeipel. Sen åkte jag till simon... först fixade jag så jag kan börja gymma där vid torvalla:d så nästa vecka, måndag börjar det! Fan vad jag tänker gå ner i vikt!
haha. hare bra :)

Jag och Simon drog och sola i liljeholmen sen åkte vi hit igen, zinken,och fick god mat serverad :) sweet!


gillade den häär fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0