i'm a superstar

LET'S go. Nu skärper jag till mig! Jag är toppen awesome bäst jag behöver inte veta av någon annan hur jag är, hur jag ser ut eller vad jag passar i. Nepp. jag har min egna stil och beter mig precis som jag är.
Jag har en familj, det har ju inte alla. Kanske inte värsta familjen där alla samlas på varandras födelsedagar osv men jag har iallafall dom.
Jag har fina vänner. Såklart finns det dom som snackar bakom min rygg men vad i helvete. Jag är ingen ängel jag heller.
Och jag har ju trots allt en bästa vän också - josefajne J. Loveya!
Jag har min Simon, och inget slår det :D baby.
Jag har en skitskön klass. Går sådär i skolan men det går att lösa.

Från och med nu blir det fotbollsträning tisdagar och lördagar. Gym tre ggr i veckan och idrotten i skolan. Går ju trots allt sam-idrott :)
Ska försöka komma upp varje morgon också alltså. Sen blire utgång på helgerna och jaa.
Nu kör vi..
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0