this moment

Just nu skulle jag bara vilja dra till något varmt skönt land där alla bara är helt galna, lever för dagen och festar på som aaaaldrig förut. Förkröka på lite beachparty, dra vidare till någon skön club och dansa hela natten, komma hem på morgonen, sova tre fyra timmar och klockan elva dra till beachen och sola, bada och somna solandes. Äta färsk frukt typ melon och dricka iste på stranden, ta en jävla massa roliga bilder och bara leva livet.

Jag orkar seriöst INTE med Sverige atm. Två meter snö, kallt varje dag, halka, snö som faller ner på gatorna från taket, dyra saker överallt, 20 års gräns på systemet, tjocka kläder, mörka dagar och bara segt.
Herre-gud-ge-mig-sommar.
.
Jag är sur.

PALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0