sweet home alabama

hej! allt bra? med mig fungerar det. man lever ju. varför klaga! :) Humöret är de inge fel på, klart jag är glad. Jag är nästan alltid glad, det är bara lite segt just nu, med datumet igår och allt. Men som sagt, jag klarar mig.
idag orkade jag inte skolan, kändes som jag behövde en dag till.
Besökte nynäshamns gymnasium runt halv tre eftersom jag skulle träffa kajsis idag. hälsade på b.la filip och jojo:) från min gamla klass. Åh. Sötnosar!!!!!
Och sen tog vi bussen till ica, fikade och sen kom josefine. Vi köpte lite till våran matsäck imorgon, vi ska ju nämnligen till kungsberget imorgon.... :) med skolan! Kommer bli ytterst trevligt va!
tog lite bilder nyss, enjoy..



MINA ÖGON. ser lite skelögd ut nästan. men kanske för att man kollar med båda ögonen mot kameran..? haa jag har ingen aning dudes! :) gröngula är dom allt. pussåhej,

TRÄNING om två timmar typ! skojiiiigt! eller ne. om en timme förresten. ska ta tåget med josefine om 30 min. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dej idag;)

2010-02-04 @ 16:53:53
Postat av: Anonym

2010-02-06 @ 11:00:22
Postat av: Anonym

vad har du för typsnitt/textstil på bloggen ? tex. i dina inlägg ? (:

2010-02-06 @ 11:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0