fuck you knee

Jag vill slänga mig själv i väggen!!!!!!!!!!knä helvete.
Och efter träningen fick jag stå vid ösmo station från 21:10 (tågt skulle gå 14 över) till 21.52. LOL. LOL.LOL.
OCH när jag sitter där sitter en annan tjej där också. Så kommer det en gubbe och ba ja ha ni vart ska ni då? ska någon mot västerhaninge? vi ba nee nynäs.. han ba aha. jag har en bil och jag ska börja jobba i stan klockan halv elva(klockan va typ halv tio) och om ni vill kan jag ju köra er hem.... eller någon av er. log på ett läskigt sätt. jag ba eeh... väglaget är rätt.. inte så bra på vägarna heller, kanske dags o trycka plattan i mattan om du ska hinna till jobbet! han ba men jag kan nog komma sent. om ni behöver skjuts alltså.
och typ försökte övertala oss lol:S skit läskig. sen efter typ tio miljarder nej tack vi tar tåget så sa han lycka tilldå, hejdå. tjejen och jag ba kolla på varandra med hej-kom-och-hjälp-mig blickar och skrattade lite. haha. LOL.
OCH på det så kissade en gubbe mittemot mig på bussen på sig idag. fy-faen.


JAG ÄR:
Blyg: oh no.

Smart: Enligt mig själv, upp till andra hur dom ser på saken
Långsam: På morgonen hehehe.
Stressad: För skolan såklart
Tålmodig: Absolut inte
Djup: Har mina stunder
Öppen: Skulle man kunna säga, tror jag.
Ärlig: Oftast,nästan hela tiden
Positiv: När jag är taggad och det känns rätt
Rolig: Fett skön
Ansvarsfull: No, inte någonstans..


JAG HAR:
Svikit en kompis:
Tror fan inte det.
Förlorat en bästa vän: Med tiden tror jag, ja
Sagt att jag älskar en kompis: Mm!
Pussat en av samma kön: Haaha jaa.
Slagit en kompis: HAHAHA aa
En kompis som vet allt: Nep
Berättat hemligheter: mmm
Blivit sårad: Ja och det vill jag aldrig bli igen. Men de händer väl.
Haft stadigt förhållande: Jap
Krossat någons hjärta: Aa
Gett någon ditt hjärta: JA. typ 2 i hela mitt liv. en då, en nu
"Playat": nej förfan
Sagt att jag älskar någon och menat det: JA.
Sagt att jag älskar någon och ljugit: Nej.

FAVORIT;
Låt just nu;
The fratellis - Henrietta:DDD
Pryl just nu; Hmm.. en hår grej från tigi.
Film just nu; Jaaaaruuuuu. Gillar massa serier dock hehehe. Sommarne med göran kansek. HAHA!
Bok just nu; MEE.. låt den rätte komma in maybyy..
Lärare i skolan; åh herregud. Malin kanske? eller dorrään.hehe

JAG HAR;
Sytt;
Ja..? eller va vadå med nål? hee
Opererat mig;
mmmm
Cyklat omkull; Nej cykeln och jag är typ som båten och havet. :)
Sjungit i duschen; mmmmmm
Hoppat bungyjump: NEJ. MEN JAG SKA!!!
Fobi för något; mörker, ormar sniglar maskar hehe..

LIVET;
Rött eller blått;
blått
Skriva eller tala; Skriva
Vatten eller cola; COLA
Nagelbitare;mm,
Mobil eller mp3; ipod
Snygg eller charmg: men ofta. båda!
Lösgodis eller choklad; chocolate
Frukt eller grönsak; grönsak
Film eller TV-serie; tv-serie!
Festa eller softa; FESTAAA
Sommar eller vinter; SOMMAR, GE MIG SOMMMAR NUUUU
Fredag eller lördag; friday!
Ljus eller lampa; ljus
Kärlek eller vänskap; båda absolut
Bio eller hemmakväll; bio. eller myskväll. man kan ju välja:) slösa cash eller inte. :*

 

Nu ska jag slå mig på knät femhundra gånger, göra 25 sit ups och packa inför imorgon. och typ slänga teelefonen i väggen. Den har ju blivit helt fuckad av kylan alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0