name your fantasy and boy i do it

keep it gangstaaa!
chacha bloggen. Sitter i min säng atm, håller på att välja ut massa smycken tills ikväll!
Ikväll är det partaj som gäller, det är ju förfan lov! En vän fyller 18 och jag och mina brudar ska dit. Innan ska vi förkröka hos en av mina brudars faster, sen glider vi till festen. Förhoppningsvis blir det kul.
Kan visa min outfit sen! Köpte ett linne igår, gillar starkt! Till det ska jag ha blåa tights med något konstigt spets möster tights över, klackskor och.. aa. Accessoarer.
Simon ska åka om typ 20 minuter så ska pussa lite på han. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ha en frågestud :)vore kul :)

2010-02-28 @ 15:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0