SL made my day

HEJ bloggen! jag är ingen bra uppdaterare jag. Men har inte alltför mycket att skriva antar jag..
Eh. Den här helgen har gått till såhär: Fest på muskö i fredags med kajsis, sova där, hem med 11:30 bussen därifrån, fick gå typ femtio miljarder meter i snö som var upp till låren på vägen ut till stora vägen. Vänta på bussen som var sen i typ sjuk snöstorm. Sen till tåget i ösmo, skildes av(jag och kajsis) och jag åkte till handen för jag skulle spela match där ute, på torvalla konstgräset. När jag typ är i handen får jag sms av tränaren att det är inställt, aa.. Sen gick jag till söderbymalm för Simon och company spelade match där:) Dom vann mot högdalen med 29-0 hahaa... sicken game.
Sen åkte jag och han hem till honom, vi var själva hemma hela kvällen. Egentligen skulle vi åkt på fest med alla i vega men vi bestämde oss för att vara hemma istället.. Så vi kollade melodifestivalen, åt, kollade film, duschade, åt godis och aa somnade typ halv tre kanske.
Dagen efter vaknade vi vid tolv och duschade tills typ tre? haha :) och sen fixade vi oss sen åkte vi till heron och kollade på "shutter island" med typ 10 till boyss..
Alltså. Den där filmen gjorde mig fucked up, jag förstod ingenting. Den va skit konstig. Och läskig ibland ush. Nee.. blir psyko av såna filmer.
Sen åkte alla hem. För mig tog det väl ungefär 2 timmar att komma hem! SL in my heart.
Orkar inte ta den historien.

Och nu är det måndag! Igår varnades man på nyheterna att om man hade chans att vara hemma idag från att åka tåg osv skulle man vara det. Så idag är nog halva nynäs hemma.
Ska typ inte göra någonting alls idag.. skit tråkigt. Skulle vart med josefine men hon svarar inte. Hon uppdaterade på fb för en timme sen, hennes bror vet inte vart hon är och hon svarar EJ i luren. Tönt. :@

Jagoch K i fredags.

VÄGEN TILL DEN STORA VÄGEN I LÖRDAGS MORSE. eh ja. OCH det där var endå typ på det stället det var minst snö på vägen.. lol



du är så jävla fin baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0