videoinlägg, kvällen!


31 oktober

Ala night! Tjollahopp alla bloggläsare, sen jag skrev ut adressen på min gamla blogg, bdb och facebook har läsarna blivit jättemånga, jävligt kul!
Hm jahaja, idag har jag legat och slöat. Fått pizza, chillat med mor. Kollat på debatten från igår när Paow var med om plastikkirurgi. Och i det programmet var det även om Therese Rojos död, ni vet tjejen som två 16 åringar mördade pga. avundsjuka osv? .. Det är så stört det här alltså,
Deras dom blev bara 1 år och 8 månader. JAG SKÄMS!!! Det är så jävla pinsamt!
Tänk om någon mördade dig eller mig, så fick de bara 1,8 års vård i ett jävla ungdomshem. Där ungdomar som t.ex tagit droger osv får sitta.
Men dom har MÖRDAT en människa, en 15åring. Det är så jävla stört, jag förstår inte hur Sverige kan göra såhär. Det är helt befängt. Hennes familj är helt förstörda och har såklart överklagat, och jag förstår dem, det gör jag verkligen.

Aja.. Runt nio mötte jag kajsa och agnes. Trodde julia var med men icke. Vi softade lite sen följde K med hem till mig, vi har chillat hela kvällen, druckit te:D och pratat och fixat massor.
Imorgon är det alla helgons dag, då går jag alltid med hela familjen och tänder ljus på kyrkogården.. ush. I år tänder jag mest för Beje. <3

Jag tänker alltid på den här dagen som verkligen, liksom vinter. Men nu är det ju.. det var ju sommar nyss? helt lost alltså. Fan vad allt går snabbt! Kan inte tiden bara sakta ner lite? Så man inte missar allt..
Ush.

"Inte visste jag att alla dessa dagar som gått var livet - Carpe diem"
Klockan är 01:07. Ska försöka försöka försöka sova snart. pöss.
Videoinlägg imorgon hörni! missa inte dt;)

30 oktober

hej alla söta, idag vaknade jag typ 16:45.. lol. Ikväll ska ajg lägga mig runt tolv. Plus att imorgon måste jag gå upp typ runt tio, duscha och sen kommer massa tjejer hit. Chilla hela dagen/natten. Folk verkar tro att det är värsta festen haha ;s not true.. tjejmiddag och det är för mina närmsta. Så hitta någonannanstans att dra.
Och en snubbe idag fick värsta lacket och ba "eey jag hörde du skulle ha porthus varför ljuger du vad fan har jag gjort dig? " - Verkligen inte. Jag och flera av mina vänner bestämde oss för att ha en halloween fest i en lokal men lokalen funkade EJ. Men ni kan ju dra till porthus och se ifall det är nå röj, men jag ska iallafall inte hyra den.

Nu ska jag städa. Mamma har beställt pizza:D bästa! Sen fixa iordning allt sen kommer k och j tror jag. puss!

31 oktober

Läste precis en gammal kompis blogg. Shit vilken förmedlare.
Måste snacka om en grej som jag fick inspiration av henne om. Saker, hemligheter.
Ni vet när man har en hemlighet och berättar den för någon, för man vill verka intressant. Man vill liksom att dom ska tänka wow, men dom får ju inte säga till någon såklart.
Men det är ju exakt vad som händer, och det vet du. Alla vet det. Det kommer ut om du berättar det för någon annan.
Och har man fått höra "Säg inte till någon" Så är det så lätt att man gör det endå, bara för att se någon annan människas reaktion eller ilska av vad den fått höra. Eller hur intressant man plötsligt blev i dens ögon. Ni vet man är tighta om man berättar hemligheter. Eller?..

Helt seriöst nu när jag tänker. Hemligheter är inte vänskap. Att man vet allt om en annan människa betyder inte att man är "best-friends-forever". Bästa vänner är ju något helt annat. Det är ju när man kan vara sig själv med en person, när man har roligt. När man har förtroende för den. Som att man kanske var med varandra, och det händer något när båda är med, och kompisen inte väljer att säga vidare det. För det var ju mellan dom. Det var ingen jävla hemlighet, men såna saker leder till skvaller. Och är man med en B-F-F hamnar det lätt i fel mun och vrids till och blir helt konstig.
Och vad jag verkligen känner nu är att alla inklusive jag säger att allt är nynäshamns fel, allt skitsnack osv.


Nej face it people, det är vi som är felet. Det är vi som måste skaffa oss mer respekt för varandra och sluta ge skvaller till fel munnar. Vi måste sluta nu. Like that's ever gonna happend.. men det skulle ju vart trevligt.

30 oktober

Hejhej bloggen! Det är såååå sent. Alltså helt seriöst vet ni när jag gick upp idag? nej asso ni vill fan inte veta. Eller vill ni? aa ok.. 17.20! Det är bara så stört. Och ja, nu är klockan 03:54. Bra Anna bra.
Och det som är så jävla jobbigt att man somnar när det är mörkt, OCH vaknar när det är mörkt..  Ush hur länge ska jag orka med det här? Skulle fan dragit en utlandsresa på lovet alltså!
Och bara för det kom jag på att jag har två uppgifter till skolan att göra på lovet.. fuck.

Okej men hur som helst, det här inlägget hade faktiskt en mening!
Jag har tänkt lite. Att jag typ ska bli en seriösare bloggare. Jag menar, för sakens skull. Det är jävligt kul att läsa om några år vad man höll på med, vilka funderingar man hade och hur man förändras genom åren.
Och eftersom jag har min fina macbook nu också kan jag ju videoblogga! JAG VET att det finns sååå många människor som stör sig på om jag skulle göra det, men jag tycker bara det är en kul grej att göra! Om någon av mina kompisar skulle videoblogga skulle jag fan älska dom haha, det är så kul.

Menmen, helgen kommer nog bli jävligt rolig! FÖRUTOM att jag typ är sjuk nu... igår, eller ja ska man säga förrgår? det är ju ny dag, eftersom klockan är över tolv.
HUR SOM HELST, i FÖRRGÅR så kände jag mig lite konstig, hade ont i öronen(?) och i huvudet. Och igår(idag kl 17.20) vaknade jag upp med vääääärldens jävla halsont. Och nu ligger jag här och nyser som en jävla idiot och är förkyld. It totally sucks! MEEN asssso det måste gå över, för det ska det göra. Knarkar typ honungste och ipren så jag tror nog det blir lite bättre iallafall. Vi hörs imorgon, om jag inte får något för mig och börjar skriva senare på morgonen inatt!
puss !

b för bäst?

29 oktober

HEJ HEJ BLOGGEN!
jag måste bara få yttra mig om vilka jävla idioter det finns i den här världen.
Skriver ut namn osv på bloggen, och skriver att dom leker och är fula osv? vem fan gör så?, jo dom som är avundsjuka. jävla fittor säger jag bara, skaffa er ett liv och skärp er förfan. För vet ni? DEN som är ful i det här fallet, ja det är den som skrivit ut allt om en person. Helt jävla hängt ut den på internet. Så jävla dumt!
fitta, du vet vem du är.

21 oktober

Man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv.
Eller?

Jag kör väl egentligen bara på. Om jag blir osams md någon slänger jag ur mig lika mycket elakt som han eller hon gör mot mig, och slutar han eller hon göra det gör jag också det.
Men egentligen. Ska man inte gå och be om förlåtelse, säga att vi kan väl glömma det här för jag orkar inte med this creepy feeling när vi möts? Det är iallafall vad jag hade velat att den man blev osams med hade gjort mot mig.

Och jag blir så trött på människor som inte kan bete sig ordentligt, inte veta vad grunderna är i att vara en bra människa och tala så syrligt mot vissa.
Nej herre gud.
Och så trött på människor som utnyttjar var och varannan efter antingen saker, vänner eller fysiska saker.. åh idioter.
Och på såna som tror de bestämmer över någon annan. ALLA HAR ETT EGET LIV och lever efter sina egna åsikter och principer, inte efter någon annan!
Åh minns typ när jag hade en jättefin tröja och skulle på fest med mitt ex och tyckte att jag var jättefint. Sen kommer jag ut i hallen och han frågar.. "ska du verkligen ha på dig... det där?" -ja? "neej. byt om, det ser inte bra ut"
Och jag bytte om. SHIT vad korkad jag var. Hade det där hänt n hade jag bitchslapat honom och bett han dra åt helvete.

Lucky i've grown
ciao


20 oktober

hey u whoever's readin my blog.
allt är bra med mig, sitter med min mac med en as skön film i soffan. eller nej. ligger och lyssnar på shooter med robin thicke och lil wayne. Galet skön låt!
Idag var det skolan. Jävla kaos dag alltså!
I morse missade jag tåget. Inte bara en gång, utan två... :S Hur lyckas man? Och på det, glömde jag min lur hemma. Rebecca sov hos mig, och hon stannade kvar efter jag gått och tog överlås-nyckeln. Skitbra tänkte jag, sen när jag kommer hem efter skolan har jag bara underlåsnyckeln...? Och drar inte ens i handtaget.
Så får varken tag i luren eller pengarna eller aa.. allt.
Jag och massa tjejer hade bestämt att vi skulle fika vid fyra så drog ner dit. Sen kommer rebecca och säger att det inte gick att låsa, så dörren står öpppen. Shit vad jag har vart orolig alltså! Men ingen hade gått in, haha..
MENMEN. Iallafall. jag och tjejerna kom på massa bra idéer.. och det är liksom. hemligt.
mEN MEN, det kommer skrivas om här, i promiss.

Nu ska jag chilla lite, för jag är LEDIG imorgon. Fett skönt! Men måste endå göra talet imorgon. Menmen, feting skönt att bara sova länge, chilla hemma. :)

puss bitchesssss

19 oktober

Hola at ya! Sitter hemma hos mig, filbee sitter vid min dator och jag sitter vid macen. Chok chill!
Nu ska vi äta chips och dricka cola och titta på twilight. puss!

Bilduppladdningsklienten funkar inte:( men lägger in imorgon. godnatt

19 oktober


19 oktober


Sitter i hemvisten, har samhälle. ska skriva ett tal till en politiker och låtsas vara den.. redovisningen är på torsdag. haha, aja får se hur detta går! menmen. bild från atm :)
LATER!

19 oktober

hey shoooters! sitter atm i skolan, har haft matte. vi fick klementiner. GOTT.
Fast kan inte svälja för får i halsen så jag tar bara saften. Haha men det är gött!
Nu tror jag det är samhälle, ska dra:) pöss

18 oktober

Humör: Lat
Plus: Coca coola
Minus: Magont as usual
Kläder: Nudie, stor tjocktröja och ett linne
Frisyr: Knut
Låt: Allt från twilight sounds
Händelse: Bråk med mamma eller någonting
Planer: Borsta tänderna + film + sova
Drog: ...?
Måste: Jag vet inte!
Saknad: The angel of nynäs, beje.<3
Önskan idag: Party?
Ser fram emot: Halloween bitches!

Miss W leavin' the building, ciao

18 oktober

Igen, sitter och lyssnar på Jack Johnson och hans röst är ju så jävla underbar.
Btw, igår kollade jag och min vän på twlilight, eftersom hon aldrig sätt den! Hon hade en massa fördomar. Men när hon sett den, ja. Då hade hon inte det längre! ;) Härligt.
Jag har dessutom fastnat för Twilight's sounds.. Så jag sitter och lyssnar på Debussy. W-t-f moment.

Jag har börjat samlat på enkronor också! Haha(?), Ingen aning värre. Antar att det är ännu ett tappert försök att spara pengar. Hmpf..

Kanske ska presentera mig? Jag har ju faktiskt en ny blogg.. Hela den här blogg-grejen. Jag vet inte om jag kommer bli seriös och skriva ofta, men jag tror inte det. För jag vill inte ha massa elaka kommentarer för då blir man alltid bara så jävla trött på att ens försöka. Så, ja herregud.
Nej föresten, jag vill inte presentera mig. If you wanna get to know me, read this a while.
However, Nu ska jag ta och städa lite, äta mat, ut och springa och sen vet jag inte. Fixa iordning inför imorgon, fixa lite tågkompisar så jag inte åker själv imorgon till skolan.
Vi hörs! Puss

18 oktober

Hey! Har bestämt mig för en ny blogg, börja om lite.
Har haft en annan blogg, och den har jag haft jävligt länge.. sen oktober 2007 tror jag. Men det känns som den är overdone. In med nått nytt.
Här blir det nog inte bara "hej idag har jag gjort.." utan mer hur jag tänker om saker och ting, vad jag känner osv osv..
Blir nog nice! NU måste jag fåordning på den här designen alltså, see ya!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0