1 år

Idag är det 1a februari
Exakt ett år sen världens finaste tobias bejeryd försvann från oss, togs ifrån oss mitt i natten på en väg, våltandes med en bil över ängen och sen var det bara slut

Vi kunde inte göra någonting det bara hände
Vi visste inget då
Vad tänkte du just då? 
Hann du tänka? 
Morgonen där efter åkte vi dit
Tände ljus
Grät i varandras famnar
Lämnade brev, rosor, bilder
Vad tänkte vi då?
Hörde du oss?
Såg du oss?
Den 6e februari såg vi närmaste dig
När du inte längre andades
När ditt hjärta inte längre slog
När du inte var vid liv
Avfart E
Solna bårhus
Vi grät
Vi föll ihop
Den 28e var din begravning
Vi grät, vi föll ihop ännu mer
Jag nådde botten

Men på något sätt, är det din hjälp där, däruppifrån som hjälpt mig
Jag vet att du finns där, och du finns föralltid i våra hjärtan.
Föralltid.
Forever and ever

Jag älskar dig
Vi älskar dig

Jag saknar dig
Vi saknar dig

Minns att någon gång i februari drömde jag
Om dig, om mig och om oss
Vi var vid humlan
Vid en dörr där det var ljust på andra sidan
Du kramade mig och sa vi ses snart bvän
På det där speciella sättet du sa bvän
Jag frågade vart du skulle
Du öppnade dörren och kollade med huvudet över karmen och sa
Vi ses snart, vi ses snart Anna
Och gav mig det där speciella leendet
Du blickade bakåt
Åt mitt håll
Och jag visste
Att du var på väg dit, där ingen av oss någonsin satt sin fot
Jag visste
Att nu var du där
Jag visste att där var himlen
Och dit skulle du
Dörren stängdes och jag såg din siluett gå mot ljuset
Och sen vaknade jag

Jag älskar dig bästa vän. Jag saknar dig så jävla mycket, det finns inga ord för hur mycket.
Du är vår ängel, och du är den finaste ängeln av alla

Vila i frid gubben
28/4-1992 - 1/2-2009
Föralltid i mitt hjärta
<3

Kommentarer
Postat av: Vigg

Fina ord. Det är så sjukt orättvist. Att vissa inte ens får chansen att lyckas eller misslyckas.

2010-02-01 @ 19:00:40
Postat av: Anna W

Tack.. Ja det är så jävla orättvist. :/

2010-02-01 @ 22:09:41
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0