radion spelar aldrig våran sång

tjena alla glada! allt bra eller? jag sitter i skolan, sov hos simon inatt och råkade missa första lektionen menmen. Jag och endel av min sköna klass sitter i hemvisten nu, alla med sina datorer och ja.. vi är inne på en webcam roulette sida hahahaha!!! det är så jävla kul! massa sköna, störda, äckliga, roliga människor som camar:D man trycker bara next när man vill cama/chatta med någon annan. Haha fyfan det är riktigt kul!

Jaja och nyss tappade jag ur kulan från min tungpiercing.. så nu måste jag gå med en tagg mot gommen tillls jagkommer hem. Ska köpa en ny då dock:D Haha! Menmen. Aja upp med lite bilder sen tror jag:D hörs sötisar, puss

Kommentarer
Postat av: lindha

vad söt du är! / lindha

2010-02-09 @ 18:42:58
URL: http://likesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0