update

jag är inte den bästa på att uppdatera alltså.
Menmen. Helgen har vart följande: Fredag, fest i vh med pillan josefine elin mickis liza. Det var sjukt kul och vi dansade loss och hade grymt kul! Det var absolut en av de skönaste fester på länge!:)
Lördag; Sara och Marie, min barndomsvän och hennes mor kom hem till mig och mamma och åt middag, kollade på gamla foton. Sen följde Sara med mig, pillan, elin och tesse till en fest my boyfriend bjöd oss till i handen,vega. Det var helt okej och kvällen slutade hemma hos Dennis med Simon och Viktor.
Härlig natt:D
Och sen skulle simon ha match idag så han åkte vid elva, vi andra tog fem över tolv bussen och skulle kolla på matchen som började halv ett ungefär i sköndal. Hittar vi? NEJ. åkte typ på 500 olika bussar och hittade inte. Slutade med donken i handen, Simon kom dit efter matchen och jag missade att han gjorde mål och deras vinst med 5-1.... jaahaaap.
Sen åkte jag och Simon hem hit till mig, vi har myst och ja, ätit och tagit kort haha.
Det är något fel på uppladdningsklienten eller om jag sparar bilderna i fel filformat. Så kan inte ladda upp så många bilder av dem från helgen... men Jajaa. pPUSS
närmare sagt ingen bild, nu laaggar alla. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0