bring it on

Ja ni den här veckan har vell gått så mycket åt helvete som en vecka kan gå?
För det första har jag vart så sjukt jävla orolig. Bara velat försvinna åt helvete och sluta TÄNKA. Och igår var jag i skolan på möte, man hade med sig föräldrar och gick runt till alla lärare och skulle se hur det gick i ämnena.
Ja då mina kära vänner. IG-varning i  matte A och Naturkunskap A.. och resten av ämnena var g-vg men min frånvaro har påverkat de dåliga betygen stort.
OCH. JAG JAG JAG ska ha KRIS möte med mina föräldrar, biträdande rektor, studievägledare & mentor. Jaa. För min höga frånvaro. Jag skäms så jävla mycket över att skriva frånvaron här.. men aa..
60% frånvaro och 40% närvaro. Low five Anna.. Fy-helvete.
Jag ska fixa det här.
OCH. sen igår.... hade jag mitt busskort i min skinnjacksficka. Tappade det i hemvisten men min samhälls lärare hittade det och jag fick det. Mamma blev skitförbannad och jag fick ABSOLUT inte tappa det för vi har ej råd med ett nytt och då får jag betala det själv och skita i v29 på gotland.
Ja. och vad gör jag när jag och Simon åker hem till honom?
Tappar det där jävla hor kortet. Fitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och på det så fick jag "tjejveckan". Die bad week, die.

Nu kan den inte bli sämre. BRING IT ON!
Hejdå sötisar som står ut med mig.
loveu S

Snygg bild på mig från 7:an........ ;) Hhaa

Kommentarer
Postat av: vigg

Skärp till dig för fan. Är rätt säker på att du skulle få bra betyg i allt om du satsade lite mer. Jag tycker du verkar på tok för smart för att ha kassa betyg. Bryr mig egentligen inte direkt, men det vore synd om du inte utnyttjar din potential. Så jävla ovärt.



Och världen går inte under för att du ligger risigt till. Det är inte för sent att styra upp det. Jag säger inte att det är lätt, men du fixar det om du försöker. Allt det här har du iofs säkert hört redan.



Sluta fan aldrig att tänka.

2010-02-19 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0