A, visst

De är semmel dag idag. jag åt en semla i skolan den vad god. Åt en hemma nyss också som mamma hade köpt till mig. Tills jag slängde ner tallriken i bordet och skrek att jag orkar inte. Mm, det var den semlan.
Jag är så jävla dum.
Jag önskar jag hittade ett par biljetter utomlands inom snarast. Varenda tävling jag ser på internet ska jag fan va me och tävla i. Ska fan kriga för att få åka ifrån det här jävla hor landet. Allt kalla mörka tråkiga trista.
Ge mig en strand en solstol och en öl så mår jag bra. Inte bra kanske. Men det känns helt okej.
Är jag dum eller? Det är väl klart jag mår bra då. Jag är i ett annat land. Jag ligger på en strand och solar och dricker en kall öl och lyssnar på musik. Badar då och då. Har bikini. Håret torkar så fort man går upp. Känner sig nästan snygg. Jag är själv. Fan vad skönt. Jag behöver inte oroa mig för någonting, jag skulle endå inte kunna göra någonting. Jag är ju förfan på andra sidan jorden.
och mobiljäveln, den tuggar en jävla haj på eller något annat äckligt djur.
Sen går jag upp till min bungalow, byter om till snygga sommarkläder, tar min ny öppnade kalla öl i handen och traskar till en bar. Softar. Blir uppraggad av någon random som jag dansar med hela natten i neon. Slutar med en promenad på stranden där tidsvattnet är borta. och han friar. Okej, jag driver. Han glider iväg, lika charmig och lika mystisk som han var när han bjöd upp mig till dans.
Jag somnar i min bungalow, vaknar upp. Tar en morgon cigg. Marlbro menthol. Känner hur smaken bara isar ner i halsen, fy helvete vad skönt. Tar min iste och melon som jag plockat vid trädena bredvid och glider ner till stranden.
And baby here we go again.

Sportlovet är rätt nära. Kanske man hinner vinna en resa. Aaafan. det gör man.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0