keej


Senaste:

Personen du pratade med telefonen?
Eh.. Nicole tror jag
Personen du fick ett SMS av? Natalie S
Låten du lyssnade på? Gotta be somebody
Som du åt? en godis
Som du drack ? cola
Filmen du såg? vene vad den hette

Årets:

Snällaste? stephanie
Snyggaste? simon belloni
Bästa förhållande? simon belloni
Bästa vän? josefajne
Roligaste kväll? det finns många:)
Älskling? älsklings S

Antingen eller
Långa eller korta förhållanden? Långa antar jag? korta känns väll dumt
Puss eller hångel? hångel.. haha :*
Strul eller förhållande? Förhållande!
Fest eller hemmakväll med familj? Fest
Vänner eller flickvän/pojkvän? pojkvän + vänner
Dator eller TV? computer


Under den senaste veckan har jag:

1.Varit full? no man
2.Snusat? NEE
3.Rökt? NEE
4.Hållit någon i handen? javisst
5.Hånglat? Jaa
6.Haft sex? Jaop

Just nu:

Vem saknar du? pappamamma
Vem är du kär i? SIMON
Vem tänker du på? mig själv atm
Hur känner du dig? Illamående
Vad vill du helst göra? träna
Vart vill du vara? MITT I SOMMARN


Kryssa i...

Kär? ja(x) lite ( ) nej( )
Singel? ja()  nej(z)


Avsluta meningarna...

Senaste kyssen...
var skön
Fösta gången jag var full... gick jag catwalk i petras vardagsrum. (Y)
Jag vill... åka utomlands med alla sköna folk
För två dagar sen... lirade jag cup
I natt ska jag... dream
I morgon... äre skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0