design fan!

Jag vill ha ny design på min blooogggg!!!!! Finns det någon härute som är riktigt grym? kan betala med guldvip på pa!!! skoja. HAHAHA. Nejmen ärligt. Någon som orkar hjälpa mig och fixa fin design här på bloggen? :(

MY DAY:
Kom hem från skolan runt fyra, åkte till pappa och åt där osv. Gick förbi lindex köpte ett par solbrillor. Kan visa dem imorgon :), Sen möta mamma, handla, hem, tåget, träning, hem. Och here i am.
Är skapligt trött nu, och saknar min baby. Orkar inte sova själlvvvvvvvv. Skitlame. WELLWELL. ska plugga lite. LITE nu. har italiano prov på torsdag. Så aaaa. Och fan vi hörs, åttatåget imorgon. klockan är trots allt elva. önskar de va typ 18 timmar kvar tills jag skulle upp, fett skönt att sova längeeeee.
JAJA, hejdoo
BILD FRÅN IDAG PÅ MIG OCH CPSTEFFI


tööng jag är.

Kommentarer
Postat av: lindha

haha jo fast kanske inte om man jämför med dig!:)



2010-02-10 @ 11:02:54
URL: http://likesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0