nervsammanbrott typ

Något är ju fel med mig iallafall, varenda gång jag blivit smått förbannad idag har det bara brusat upp och blivit värsta grejen av det i min hjärna. Känns som hela kroppen kokar typ och jag vill bara springa slå och skrika. What the fuck är felet vafan..
Känns liksom små stick i hela benen, magen gör sådär jobbigt "ont" som när man är orolig eller ledsen, liksom vid mellangärdet som en jävla klump eller nått som bara pressat sig fast mot huden inifrån.
Och händerna blir typ kallsvettiga och fötterna iskalla. Har jag adhd eller nått liksom..

Screw the world and everyone in it today.
Nerverna?

Gammal bild på mig och bästis, 27/12-07. Älskar dig


Sitter och fuckar ur till S.O.A.D - BYOB. bästa låten.!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0