studying bitch


Jävligt tråkigt faktiskt. Ska nog göra mig ett glas oboy och något annat gott... nudlar kanske :D Det förgyller ju plugget LITE iaf!
jag ska göra en sån här lista också.

Har du någonsin..

Ätit sushi:
Ja och det var fan inte gott alltså.
Stått på scen: Dansat, sjungit, presenterat, you name it.. :)
Blivit dumpad: Ja, men payback is bitch om jag citerar snyggAndreas i paradise. :)
Varit med om en bilolycka: Nej och det är jag tacksam för.
Klättrat i bergen: Ja det har jag väl men inte som värsta proffset
Sett vita huset: Nej. Men det ska nog ses någon gång;)



Antingen eller..

Kallt eller varmt:
Varmt!
Spets eller satin: spets skulle jag nog säga
Svart eller rött: black!
Regn eller snö: Snö på julafton och aldrig regn. :)
Ull eller bomoll: Don't know the difference. hahaha
Rosor eller tusensköna: Tusensköna
Vår eller höst: VÅR!!
Historia eller vetenskap: Historia
Matte eller engelska: ENGLISH



Inom de senaste 48 timmarna..

Haft seriöst samtal:
Haha ja
Kramat någon: Mmmmm
Samsats med dina föräldrar: Nee ja vene.. inte riktigt
Bråka med en kompis: Nep
Gjort en tjänst: Palla;)
Fått en komplimang: Japp på chatrt.com hahaha!!!HAHAHA!! och av några fina människor här i världen:)
amen hare bra fan! hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0