18 oktober

Igen, sitter och lyssnar på Jack Johnson och hans röst är ju så jävla underbar.
Btw, igår kollade jag och min vän på twlilight, eftersom hon aldrig sätt den! Hon hade en massa fördomar. Men när hon sett den, ja. Då hade hon inte det längre! ;) Härligt.
Jag har dessutom fastnat för Twilight's sounds.. Så jag sitter och lyssnar på Debussy. W-t-f moment.

Jag har börjat samlat på enkronor också! Haha(?), Ingen aning värre. Antar att det är ännu ett tappert försök att spara pengar. Hmpf..

Kanske ska presentera mig? Jag har ju faktiskt en ny blogg.. Hela den här blogg-grejen. Jag vet inte om jag kommer bli seriös och skriva ofta, men jag tror inte det. För jag vill inte ha massa elaka kommentarer för då blir man alltid bara så jävla trött på att ens försöka. Så, ja herregud.
Nej föresten, jag vill inte presentera mig. If you wanna get to know me, read this a while.
However, Nu ska jag ta och städa lite, äta mat, ut och springa och sen vet jag inte. Fixa iordning inför imorgon, fixa lite tågkompisar så jag inte åker själv imorgon till skolan.
Vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Phillä

Någon måste ju lägga första kommentaren ;) Lycka till och kört hårt anniieee!

2009-10-18 @ 20:49:43
Postat av: Shooter

Thanks dude!:D

2009-10-18 @ 23:40:34
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0