30 oktober

hej alla söta, idag vaknade jag typ 16:45.. lol. Ikväll ska ajg lägga mig runt tolv. Plus att imorgon måste jag gå upp typ runt tio, duscha och sen kommer massa tjejer hit. Chilla hela dagen/natten. Folk verkar tro att det är värsta festen haha ;s not true.. tjejmiddag och det är för mina närmsta. Så hitta någonannanstans att dra.
Och en snubbe idag fick värsta lacket och ba "eey jag hörde du skulle ha porthus varför ljuger du vad fan har jag gjort dig? " - Verkligen inte. Jag och flera av mina vänner bestämde oss för att ha en halloween fest i en lokal men lokalen funkade EJ. Men ni kan ju dra till porthus och se ifall det är nå röj, men jag ska iallafall inte hyra den.

Nu ska jag städa. Mamma har beställt pizza:D bästa! Sen fixa iordning allt sen kommer k och j tror jag. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha, vilka är k och j då? :)

2009-10-30 @ 19:13:39
Postat av: Anna Wanqvist

Kajsa och julia!:)

2009-10-31 @ 00:46:11
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0