tungt!

kom precis hem från en tung joggingrunda/powerwalk. Gick riktigt bra faktiskt, och när jag kom hem gjorde jag 50 sit-ups, 30 rygglyft och några armhävningar + ben övningar.
Känns riiiktigt bra faktiskt! Känner mig matt i kroppen av det här, ni vet en sån där riktig efter-träning-känsla? Så jävla skön känsla!
Börjar halv elva imorgon så tänker gå upp extra tidigt och ta samma runda igen och dra till solariumet på det också.
Så... nu ska jag väl ta en snabb kropps-dusch, håret får tvättas efter morgondagens runda!
Och efter det ska jag plugga.. Försöka iallafall.
PUSS!
de ba träna på annapanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bh under sporttopp? nice haha

2010-05-25 @ 13:54:10
Postat av: Anna W

Haha det är andra gången jag lägger upp bilden och andra gången någon kommenterar det där. Jag undrar bara haha vad är problemet med det?:S jag tycker det är skönare det känns mera "fast" än med bara sports bh. Haha fattar inte grejen, det här är verkligen såna hära "småpikar". Jävla tööönt!

2010-05-25 @ 15:54:30
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0