Toppen


Somnade typ halv fem och NU vaknar jag, halv 9.. bra Anna BRA. Tänkte för mig själv att sätt klockan på sju så du hinner få ut något av kvällen. EEEELLER? bra,,,,,,, lol. Hade ju massa saker jag tänkt göra. Åka in till stan möta steffi gå på fest ha kul möta andra människor men näe. kanske åka till handen festa med fredde chilla där ha kul men näe. NÄHE. händer de något i nynäs eller? antar dett det blir: NÄE där också..

Jajja. Se det på den goda sidan. Jag blir EJ lockad till att dricka lite alkohol och bli full och ha kul nu ikväll, de är ju bra eftersom hade jag gjort det hade jag INTE orkat spela imorgon. Även om jag knappt blir bakis så är de själva känslan, mina ben är typ de enda som tar på alkoholen dagen efter, blir som tunga stenar. Så de va ju bra.
Och sen får jag ju umgås med Mamma. Det händer ju inte så ofta på helgerna det heller. Så det är ju bra.
Och lägga mig i hyfsad tid.

AAAAH OMG VARFÖR GICK JAG OCH LA MIG JAG VILL GÅ PÅ FEST GET WASTED VIRRA OMKRING MITT I NATTEN KOMMA HEM KLOCKAN 6 PÅ MORGONEN SOVA TRE TIMMAR OCH KOMMA TILL MATCHEN MED ETT HALVT SEGT LEENDE DAGEN EFTER OCH SÄGA "FAN VA KUL DE VA IGÅR"
k. K ANNA, K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0