tja ala

1. Jag har insett att min senaste kyss: var riktigt länge sedan
2. Jag lyssnar på: ljudet av barn som leker ute på gården 
3. Jag pratar: svenska, engelska, lite italienska och lite spanska
4. Jag älskar/tycker om: vänner familj och sommaren
5. Mina bästa vänner är: Jag vet inte.
6. Min första riktiga kyss: Var med philip i sjuan! hahaha
8. Jag avskyr när folk frågar: "Hur går det med killarna"? nee ush
9. Kärlek är: Underbart när de är bra och skitäckligt dåligt när de är dåligt.
11. Någonstans, tänker någon på: att den vill vara med mig juuust nu.
12. Jag kommer alltid att: Vaara lång.. haha, nej men. Jo men lång typ.
13. Jag är hemligt förälskad i: volchok in O.C jaaaa
14. Sist jag grät var: ett tag seedan
15. Min mobiltelefon: på min mage hähä
16. När jag vaknar på morgonen: snoozar 100 ggr
17. Innan jag går och lägger mig: softar jag med tvn datan och luren haa.
18. Just nu tänker jag på: att ajg är jättehungrig och vill ha myskväll!
19. Bebisar: jobbiga men söta.
20. I dag har jag: spelat fotbollsmatch!
21. I kväll har jag: SKA jag jobba...
22. I morgon kommer jag: Sova länge, sen chilla på livet!
23. Jag vill verkligen: vara sjukt jävla rik.

Kommentarer
Postat av: ph

Hallå, du ska skriva: Min första riktiga kyss: VAR RIKTIGT JÄKLA BRA! nästa gång (; !

2010-05-23 @ 00:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0