taggad tjej tja

JAG FÖRSTÅR INTE hur man ska göra om man vill bli jättetränad och liksom få en snygg kropp. jag har ångest.. jag hade nyss sju veckor på mig innan sommaren nu har jag 5. fem!!! FEM!!
Jag fattar ju att man ska träna och äta nyttigt. MEN. hur lätt är det att äta nyttigt? vem kan sluta äta choklad och dricka oboy, rostade mackor med mycket smör och oboy, vem vill inte ta en skön cigg då och då och vem vill inte festa skallen av sig varje helg? och det är ju så jävla jobbigt att gå ut och springa hela tiden.. och om man fixar gymkort passar det aldrig, man tänker bara äh kör imorgon istället.
Jag måste hitta något strukturerat jävla sätt, nu är det 5 veckor kvar och nu måste jag ta tag i det här.
Nu ska jag göra upp en plan hära.
Idag kommer mamma komma hem från att ha handlat, hon skulle köpa en marabou chokladkaka. Det blir då det sista onyttiga jag äter! OK? på fem veckor? klarar man det? kanske jag ska ska säga till mamma "mamma, om jag inte äter något onyttigt och inte dricker läsk på 5 veckor kan jag få typ 200 spänn då?"
Like in the good old days. Jag tror fan jag ska säga så alltså.

Men fortfarande måste jag schemalägga träningen nu alltså. Ska man gå runt ringvägen i powerwalk tempo varje dag kanske? det + springa en tur två gånger i veckan. + fotbollen två gånger i veckan + match. Låter ju rätt bra tycker jag. och så det här med matvanorna då.
Frukost: En knäckebröd macka med ost och paprika, en tallrik fil med bananskivor i och ett stort glas vatten.
Lunch: Det skolan bjuder på MED grönsaker.. uääk.
Mellis: Något lätt, typ en knäckemacka och ett glas juice eller vatten.
Middag: Bara vanlig middag fast inte onyttiga saker, mycket grönsaker också. Skita i att äta ute nu dom här veckorna också.
Kvällsmål: INGENTING. TÄNK NEEEJ! och krisar det får jag smsa någon och säga att jag nästan vill äta onyttigt kvällsmål:/

Okej, så idag börjar vi alltså med en marabou, och avslutar dagen klockan halv åtta med en fotbollsträning till nio. Hem och duscha, skola imorgon och sen en powerwalk runt ringvägen. Who's with me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0