Svenska hjärtan



Jag för ungefär en timma sen:-)
Dagen har vart chill! Känns som alla dagar bara blir skönare och skönare för varje vår&sommardag som går. Riktigt härligt!:)
Började med att ha mattelektion som började kl 9 imorse, sen hade vi engelska, lunch, idrott. På idrotten körde vi MMA haha, det var sjukt kul! Robin och hans kompis höll i lektionen. Mycket kul!
Efter det var det resurstid. Sen satt jag i hemvisten med b.la Tunay Hannie Tantos.. sen mötte jag Haris och gick till bussen. Sen åkte jag till nynäs, gick på jobb intervjun jag hade idag och FICK JOBBET.. :D Ska jobba på en bar här i nynäs som allt mellan servitris och stå i garderoben, typ varje helg från&med nu. Riktigt kul! Behövda pengar!
Sen var jag ute promenerade med Kabir och åt glass osv:) var nice. Sen drog jag och mötte Julia my little twin och gick runt lite vi med, köpte lite chips men ångrade mig och fick damp och slängde bort dom. hahaha! Sen drog jag hem:)
Nu ska jag städa mitt fina.. haha fina rum snart. Så de blir rent och fint:) imorgon ska vi till sätra idrottsplats med skolan och vara funktionärer för typ såna barn som har skador eller va man ska säga.. särklasserna. Så ska åka hemifrån 06.00. NOLL SEX NOLL NOLL. fan alltså FAN. Lär ju orka.. haha.. menmen. Så blir sova tidigt idag. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0