Rolig kväll jaaa!

Det var faktiskt jävligt kul att jobba ikväll! Ja, fyfan! Jag har haft riktigt kul idag. Det blev jobb i garderoben + fixa ute bland folket:-).
Fick en kommentar där någon frågade vart jag jobbade, eller vad det hette.
Det heter Bedaröbaren och ligger här i Nynäshamn. Finns även en krog över som heter Old bell där det förmodligen blir lite jobb också, kul! :D
Såhär fick jag se ut. På tröjan var det något namn på ett band som ofta spelade på krogen, och till det ett förkläde med Åbros logga på. Riktig krogjobbare, VISST? haha ! :D
Kvällen har vart rolig iallafall, glad som fan att det inte var ett tråkigt jobb.
Så många ansikten man känner igen, det är kul. Min fina kusin Lina kom förbi med sin polare också, myyycket trevligt. Sen var det en massa randoms som skulle viska hur vacker jag var osv osv.. haha, det var riktigt trevligt:). Haha ja shit nu är jag glad. Klockan är 04:00 och kom hem för tjugo minuter sen.. Började klockan 22 och slutade 03.15, fan nu blire pröjs asså!;)
Ska väl slagga.. hör fåglarna ute och det börjar bli ljust. känns som det kommer bli såhär varje helg?
Underbart!
Gooodnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahaha :D

Det ska jag lägga på minnet när jag skriver! hahha :D

2010-05-15 @ 09:06:31
URL: http://agnesce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0