Ösmo marknad

Somnade typ 06:00 och gick upp 11, shit vad jobbigt det var. Skulle till ösmo, stå i ett stånd på den årliga Ösmo marknaden som man vart på i alla år, stod med laget. De va helt okej och inte så trött var jag iallafall.
Köpte två ni vet balkong blommor till mamma i mors dags present, shit vad blommor är dyra! Rätt sjukt faktiskt.
Nu är mormor här på middag, vi har ätit kycklinggryta med pasta. Very good!
Ligger inne och vilar i mitt rum, tröttheten slog till vid matbordet asså.. haha, ska snart ut igen.
Då ska vi äta glass och jordegubbar! MUMS! Sen ska jag möta Julia och ta en cigg eller något.
Chilla lite, i det fina vädret!
Tre bilder från idag, 2 på mig och en på mina fina vänner Pillan och Elin! :)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0