oh my f goddddd

Hej igen! Ligger fortfarande och softar som fan asssååå i min säng.
Kollade precis på BELLATYRASHOW när Kissie var med, från igår.. min uppfattning om hela alltet är.. OHMYFUCKINGGOD.
Det där var ju helt jävla stört. HELT jävla fucked upppp. Alltså seriöst.
Kissie som skulle vart sitt riktiga jag"alexandra" var kissie, tyra som brukar vara glad och härlig var bara jobbig och ville göra så att kissie såg helt dum i huvudet ut, Bella var så jävla bra. Hon va bäst.
Man såg hela tiden hur bella försökte få något gott ur kissie, men lyckades aldrig. Jag såg någon gång när det såg ut som bella ville börja gråta för att hon tyckte så synd om lilla kissie som beter sig såhär. JAG FÖRSTÅR HENNE. jag är exakt likadan.
Jag hatar när man sitter bredvid någon kaxig liten 95:A eller 96:a. Jag börjar alltid med att försöka vara trevlig, få ur något gott, försöka få något som man kan säga " åh vad kul! " till, men när det inte går tycker man ju bara så synd om dom.
Till slut blir man ju lack eller bara börjar hånle(tyra varning).
Så credd till bella för att hon pallade med Kissie!
Klockan 3-4 ska jag åka till handen, ska sola. Sen kolla runt lite om jag hittar något:) Sounds good huh! Ska nog duscha först, vene. Får se. Det ska jag bestämma nu typ strax. Haha.
Pauwie ska meeed, puss
the bitch herself.. Kissie
bild lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0