Och så var det sommar?

IDAG har jag bara chillat på livet. Vaknade runt åtta och skulle åka till skolan, men helt seriöst.. har ALDRIG känt mig så död som jag var i morse.
Fyfan, så jag sket i att åka. Vaknade runt tolv och såg det underbara vädret och la mig dirrrrr på balkongen, fyhelvete va skönt.
Fick ränder av bikinitrosorna på mindre än en timme, de kallar jag nice!
Sen drog jag ner på centrum strosade runt lite mötte min granne albin också.
Sen mötte jag pillan jonna natta och ida, chillade lite i solen sen drog jag och pillan hem hit och skulle äta, men då skulle albin min granne igen, grilla högst upp på hans balkong så vi drog dit med lite käk och grillade.
De va chill som fan, i solen! Sen gitta vi på träning och de va galet skönt att träna i det varma vädret.
Fan vad fotboll är underbart på sommarkvällar!
Imorgon blir det halv åtta tåget, så nu ska jag duscha sen ska jag gå och lägga mig smsa lite kanske.
Sovgott folks!

1. jag, softaaare!
2. jag pillan albin grillmeister!
3. footboll! springer där borta haha. man ser inte så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0