Och juste haha,

Om du som skriver anonyma kommentarer har ett sånt jävla problem med att jag bytte till Ösmo och tycker dom är skönare att köra med, så kan ju du typ, fråga om mitt nummer av någon? Smsa mig och bestäm träff? en liten fika på THORSAN kanske eftersom de måste vara ganska tydligt att du kör i nynäs?
Tänker inte godkänna såna kommenterar för det känns som det är en onödig jävla kritik:)
På min blogg är vi glada och va fan? Ja haar inte ABSOLUT inte sagt att nynäs är dåliga någonstans? fan ska ja säga de för, har fan lirat där flera år förut, massa jävla skitsnack här i nynäs asså. Så fan ta och skaffa er ett liv, kanske gå ut och plaska lite i regnet idag, ta lite tid att tänka och kanske komma på att det är riktigt jävla kefft att sitta och kommentera anonymt och försöka få någon se dålig, dum osv ut?:p jag menar. haaalå. haha..
så väx upp nu darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0