nationella och fotbolll


ture, benis, gränd, sejnan,limpan&orre

moi!

nisse uppe i nätet haha:D och phille chillar och halva lange.

jag haha.. tänkt va en dagens outfit. ser skit tjock ut haha.

idag hade vi nationella i skolan, hör och läsförståelse i engelska. gick helt okej:-) det där meed apor var det jobbigaste, ni som gjorde det förstår haha!
efter nationella som sluta runt kvart i elva gick alla och åt, sen gick jag och grabbsen i klassen och spela fotboll på torvalla konstgräset:) det va chill, sen när vi började igen 13:20 hade leon och erik lektion på ledarskapen där vi skulle spela fotboll igen haha.. så de blev massa bollspel idag:) sen drog jag hem med 14:43 tåget, satt med petraaa på tåget:) bobi. Nu har jag ätit och ska snart, elr om några timmar dra och trääna!:)
kommer bli nice som fan tror jag! ont som helvete i knäna bara, men de är ju därför man har knäskydd AIGHT!
hejdå sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0