macbook noooo

Alltså den här jävla datorn som vi har fått av skolan klarar jag inte av längre. Jag vill bara kasta den i sjön och gå tillbaka till att ha papper och pänna.
I CAN'T DO THIS ANYMORE. det går inte att plugga, det enda man gör är att sitta på facebook, blogga och lyssna på musik!
Så fort man drar upp dokumentet med plugg hörs det ett meddelande på facebook som kommer, man har fått en ny händelse, man vill byta låt, man kan inte fokusera helt enkelt.
Jag är så jävla bra på att plugga när det gäller att bara skriva på papper med en helt vanlig pänna.
Och för den delen också, så har jag nästan glömt hur man skriver fint. Det är ju bara datorer hela tiden.
Nej jag säger, back to the good old habbits. This doesn't work!
Såhär känner jag just nu!
måste bli klar med så himla mycket. Idrotts teori prov imorgon också.. åh shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0