Latest about aanna

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2

Vad tycker du om kärlek? ASBra när det är bra, skitdåligt när det är dåligt:-)

När kramade du någon sist? Nyss, mami

Saknar du någon speciell person?
Nej inte riktigt..

Har du svårt för att bli kär? Nja, inte så. Eller. Beror ju på aså haha. haha

Är du singel? Si bello

När fick du senast en komplimang? Today :)

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Japppp

Hånglat med nån riktigt ful: Hmm. Nej det tycker jag inte!

Hånglat med fler än 50 pers: Haha verkligen inte

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nepp.

Gjort något riktigt dumt? Nja? de har jag väl. menmen

Gjort något du verkligen ångrar? I min värld ångrar vi inte saker:-)

Åkt ambulans? Jappii från en fotbollsmatch haha!

Gjort nåt olagligt? Ofcourse


Fått din mamma att gråta? 1 gång. blä!

Slagit ner någon? Only bitchslap

Skämts över dina föräldrar? När man var 12-13 typ. När dom sa "pinsamma" saker inför ens kompisar typ, hahaha!

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja såklart

Tar du droger? Never everrrr

Dricker du? När jag festar såklart!

Vilka kläder sover du i? Hotpaants!

Vad hatar du verkligen? Just nu? DÅLIGT VÄDER!

Är du ensam nu? Nej min mamma ligger och sussar

Vill du gifta dig? Om det känns riktigt rätt, såklart! Men då är det 28+ som gäller.

Vill du ha barn? Svår fråga, inte innan jag är 28 iallafall. KANSKE sen.. får se. Men det vill jag nog.


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag

Såg dig gråta? Freddeeeeeee

Fick dig att gråta? Äh

Du delade en dricka med? Alicia Pauwie

Du gick på bio med? Bellluuuu!

Skällde på dig? Mammaa eller Pappaa

Sa någonting till dig och vad var det? Sovgott sötnosen, sa mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? No dude

Kramat någon? A lot

Pussat någon? Nepp

Köpt någonting? Jaarå

Sjungit? Nuuu

Saknat någon? Ja vne


Kommentarer
Postat av: Anonym

kissiekissiekissie ååååååååh guuud va pinsamt

2010-05-17 @ 06:37:58
Postat av: Anonym

men gud vad pinsamt att du inte ens vågar stå för vem du är när du bara ska klaga din jävla idiot. ifall du bara ska komma med negativa kommentarer så kan du väll stå för det du skriver och skriva ditt namn? PUSSY

2010-05-18 @ 19:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0