Igår i bilder va!

Tryck på bilderna för att förstora dom:-)
Maten i skolan då, haha bloggarN
Sen efter skolan drog jag och bästa belu till centrum. Vilket resulterade i: Prov av tant-baddräkt, släpa en tung väska bakom sig för att den var för tung, biskvi glass och röka, sola, belu=tomat, osv osv..:D haha, love u!

Sen kom egobilderna. Haha, Träffade pappa i centrum och han hade köpt bil, så vi kan övningsköra osv:d här sitter jag och väntar i bilen när han gjorde nått..
Sen åt vi:d Såhär ska riktig mat se ut gubbah! Nynäs godaste hamburgare, stället nere i hamnen närmast sjöbodarna:D
Seeeen drog jag, pauwie, alicia och josefine till jonna i sorunda. Dagens outfit ovan, haha rockbrud haha skit lame. I sorunda drack vi lite, bastade, sen kom sebbi fredde och calle, sen va vi tvugna och dra, kom ingen buss, alla ringde skjuts, jag fixade också, men de spårade och aa.. Inte bra bara, sen kom vi hem till josefine med buss hursomhelst senare, efter mycket tjaffs med mig och mina föräldrar i telen.
Där softa vi bara, sen drog vi. Grabbarna skulle med tåget och elin och pillan skulle till osmo. Paulina och Alicia väntade på några som skulle komma med tåget från studentskiva, jag tog tåget mot gröndalsviken, mötte Jonas och Sebastian där, chillade lite, sen kom Tove m.fl också. Sen gick jag hem, kom hem, slaggade..
Thats yesterday! Idag ska jag snart SNART kliva upp ur sängen, sen ner och handla åt pappa, sen äta middag med mammas släkt hos min moster, sen träning. Up N go liksom! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0