I don't care if it's worth it anymore

tja ala, va händi? jag sitter med allt jävla helvetes plugg här. Eller nej jag ligger i en ytterst skön soffa, har en gosig filt över mig, har en underbar macbook dator över mig med blogg.se och facebook uppe.
Pluggar, right?.. Plugget är bakom dom här fönstrena. Alltså helt ärligt. Jag försöker, jag försöker, men fan, det går inte.
Jag är så jävla slut och trött på plugget, känns verkligen riktigt jävla tråkigt att göra det här. Känner ingen glad känsla alls i det, om jag gör tre av uppgifterna får jag VG i både samhälle och ledarskap, men vad i helvete, uppgifterna har ingen mening. Bara ovärda saker där man ska försöka få fram en mening ur något meningslöst.
ÅH, inte okej alls. Det jag vill göra nu är att dra till ett solarium, sola och bli jätttebrun, dra till frisören & färga håret ljusare, sätta i jättelångt löshår(bara för att), dra ut och springa, bli smal på ett fingerknäpp, sluta vara sugen på mat och godis så ofta, bara äta på bestämda tider och inte mycket alls, ligga ute i gräset och softa, åka ut på sjön, sluta skolan för i år, få pengar av en jätterik människa som tycker att han ska ge mig 40 miljoner, hmm a.
Det är vad jag vill just nu.
Blä blä blä.
I fredags efter skolan i väntan på bussen hem till john där vi fixade dricka osv sen grillade vi massaa foolk och feestaaaaddeeeeeeeeeeeeeeeeee!
GE MIG SOMMARLOV.
Störd tjej funderar på att spy upp maten jag ätit idag och gå ut och springa.
LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0