HAHA..

Fattar inte varför jag ens bryr mig de är i såna här lägen hahahaha.. men jag är en sån jävla dålig människa på att ta emot kritik, måste bättra mig på det! men kom på en jävligt dum sak du anonyma fula inremännsiska skrev haah. typ" Du skrvier som om du är duktig och att du lalala" jag vet inte, att jag inte har någon bollkänsla, kan ingenting.
Sure, du tycker det. Men hur jävla bra självkänsla i fotbollen måste du ha? Förstår inte, vad är grejen? Jag spelar fotboll för de är fett kul och gillar att vinna inte för att jag tycker att jag är så jävla dålig och de är så himla tråkigt. Får man inte byta lag? Är de ett brott eller? haaha alltså ajg vet inte varför jag ens försöker.
Men jag sitter väl för i helvete inte och skriver innan match att jag är så jävla dålig och att de kommer endå gå åt helvete.
Jag skrev typ att jag var taggad, har spelat i nynäs länge som fan, bytt lag, undrar hur de kommer kännas o köra mot sitt gamla lag, hoppas de går bra. INTE ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA GRYM SHIIII VILKEN BOLLKÄNSLA AJAJAJ?
Så nu is this enough, pallar inte haha. så jävla lame att ens kommentera något jag verkligen inte sagt.
Som sagt, har du några fler problem är de bara att fixa mitt nummer och träffa mig irl, för det här, det är riktigt jävla fegt vetuva:) kan vara fegt av mig att radera kommentarerna osv, men jag känner att så fort jag går in på min blogg vill jag inte bli irriterad pga någon jävla idiot som sitter och skriver dumma saker, men hur som helst, kommentaren löd typ att vi var så jävla dåliga och att jag sög hade ingen bollkontroll personen visste ej vaför jag var på planen ens.
Nja okej, hörsdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0