haha nemen,..

titta va man hitta va. riktigt kul.
Här är julia och jag på nyår 2008 hemma hos Nordlunds familia. Fyfan, memories! Det var förresten henne jag va hos idag, snyggingen!
Mörkhårig jag var alltså! här var jag skitfull och skulle säga hej till mumpa haha. aw. old times.
Julia, johan, jag och timmy. HAHAHA fyfan detta nyår asså. K A O S var ordet.
HAHAHA snygg jag och julia vaar! 2008 gubbar!
ser det här ens ut som jag?! :o
Och så aa.. hände de en grej. HA-Ha ha haHA HA.
hål i näsan och shiet. haha, shit var ordet.
Efter nians skolfoto, godkännande vettni.. haha, mergim jag och carimo längst fram
Julia jag och Kajsa. BÄSTA crewet ever. Kommer aldrig aldrig SLUTA älska er. love u crewie. goood old days.
plugga var det ja?... äh. godnattt felllows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0