häärlig dag!

Idag orkade jag inte upp, sov högst tre timmar i natt och förra natten likaså. När jag satte mig upp i sängen i morse kunde jag knappt ställa mig upp för att jag var så himla trött, mamma kollade på mig och sa "Vill du vara hemma idag?" JA, poff så låg jag på kudden och sov igen.
Vaknade upp runt ett, softade. Vid fyra kom Josefine hit, vi har myst, tagit massa bilder, vart ute och gått, gått till ica och hälsat på fredde som jobbade. Sen fick jag skjuts av Hansson upp till svedviks och mötte jojo,  och Josefine åkte med hansson någonstans.
Jag och jojo mötte filippa och det slutade med att vi gick till ica för filippa skulle köpa en blomma till någon. Sen bärde det av ner mot nicksta, bara jag och Jojo dock. Vi tog också massa bilder, sen gick hon hem. Sen mötte jag Julia som jag chillade med vid vattnet här precis neranför mig i Gröndalsviken. Galet chill var det.
Sen mötte jag Niklas och vi satt och softade ett tag uppe här vid en fontän. 100 missade samtal av mor, pga ljudlöst haha.. good anna. Sen kom jag hem, nu har jag lagt in dagens pictures, typ över hundra. Lägger upp några!
Skön bild när jag hoppar haha, Taken by Josefajne.
Äh uppladdningsklienten laggar. Lägger in dom imorgon, förmodligen :-) puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: ebSiNcLAir

hohoho vilka grymma leggings! vart ifrån? :))

2010-06-01 @ 10:34:44
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0