grymt väder idag!

Idag har jag och Paulina stekt som fan ute i solen alltså:-) först när jag vaknade runt 12 gick jag direkt ut på balkongen, på med bikinin och sol oljan och igång med solandet! Med musiken på högsta volym, skönt som fan!
Sen bestämde jag och Paulina att vi skulle ut o gå eller nått, så hon kom, vi åt lite mackor.
Sen drog vi till hamnen och åt glass och soooftade håårt!
Och nu vid fyra kom vi hem till mig, pauwie fixade sig lite sen drog hon och åt middag med sin familia.
Jag ska städa lite hemma nu sen chilla, kanske träffa rebecca och sen jobba ikväll!
Kickass dag! Bilder såklart, har ju kamera nu!
Snart ska jag förresten dra till rebecca och grilla med henne och hennes familj! skitnice.
Ska bara städa först:-)
Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Redan hunnit hem!? Såg dig nere i hamnen för typ 20 minuter sen känns de som typ^^

2010-05-15 @ 16:20:26
Postat av: Anna w

Haha jasså du anonym! who are u? :-)

2010-05-15 @ 17:18:35
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0