glass i solen!

Hej allihooooopa!
Idag drog man till skolan med åtta tåget. klädde på mig chill outfit med shorts och undergrejs. haha!
De va chill i skolan, mupp bellaaaa asssååå lalala. Men gillar henne assssså fan va bra att vi går i skolan tillsammans. Elleralltså. Samma skola hehe.
Ja men hon skiner upp min dag japp dee gör hon!
Hade nationella muntligt engelska också, med phille och jerre var jag. Haha de gick väl bra antar jag.
Sen skulle jag gå på resurstiden i matte men paaalade inte så drog hem och solade ist hehe. Sen ner på centrum, mötte jullan, softade, åt glass o sånt.
Sen drog jag upp till papi, sen handlade jag och provade lite kläder som mamammmaa ska köpa till mig imorgon, sen sen sen cyklade jag hem hehe.
PUSSEN!
Snyggaa va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0