galen natt, IGEN

Varför blir det alltid så att dagen efter ett riktigt jävla krök(valborg i detta fall) så bestämmer jag mig för att chilla men endå hamnar mitt i vimlet? hahaha! Igår satt jag hemma tills nio typ.. haha sen ringde becca och sa: vi ska till freja. HAHA. utan leg dessutom haahha. men, det gick ju bra! vi bara knatade in, drack en massa och hade flippkul. Haha.. slutade med att jag stod och pratade med en vuxen om typ landsort, där min pappa växt upp och vi har hus och grejer, att han visste vem mina föräldrar var och att vi skulle festa på sommarfesten på landsort i sommar haaha.. att vi fick cigg av vakterna och att vi åkte hem med en vakt som hette emilio. HAHA!!! det var kul, det var kul.

Angelica och jag, det är mitt ex syster haha :-)

Rebeccas pappa does the drums! kiickasss

och sen hem till min säääääääääääääääääääääääääng<3<3<3
:D

Kommentarer
Postat av: beluuu

"Landsort är en ööö, där brukar jag vara på somrarna, har man inte upplevt sommaren på landsort så har man inte upplevt sommaren" :)

2010-05-03 @ 19:04:33
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: Anna W

HAHAHAHHAHA <3<3<3

2010-05-03 @ 22:22:56
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0