fyllegrej

Hur gammal var du första gången du drack: Skulle fylla 15 om en månad, 14 år och 11 mån

Hur ofta dricker du: Fredag-lördag åtta gånger i månden alltså. HAHA shit

Hur blir du när du dricker: grym tjej

Tycker du om att ha sex när du är alkohol påverkad: Klart jag gör, men då ska det inte vara med någon random, utan med en som man har ett förhållande med:-) annars är det bara äckligt.

Hur ser du på tjejer som dricker: Inget speciellt, som killar bara. Dock är det vidrigt när brudar blir slampiga, kränger på alla och slutar med att antingen gråta om hela sitt liv eller ligga offentligt att spy.(samma gäller killar, men det känns bara så vanligt)

Hur mycket dricker du när du går ut: Olika? oftast några öl. Lättpåverkad:)

Har du alkoholproblem: Skulle jag inte säga

Vilken är din favorit dricka: Heiniken glasflaskor 5,1or eller peach/vanilla cider 4,5or

Har du åkt i fyllecell någon gång: Nepp

Vad är det värsta du gjort på fyllan som du kommer ihåg: Eh de vettefan, har nog gjort mycket dumt men ja:D

Det värsta du sett någon kompis göra på fyllan: Spy på en annan person? Försöka ta självmord skitpackad? Springa iväg mitt i stan själv? Baxa saker? Gråta som en idiot? finns så jävla mycket haha

Har du något tips till ungdomar som inte börjar dricka än: Drick inte sprit de första du gör och KÖR FAN ALDRIG bil när du är full..

Hur ser du ut när du är full: SÅ JÄÄVLA SNYGG(tror jag då iallafall? hahahahahaHA)

full anna och full freppan, några månader sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0