Funktionaries

sho gangstas! allt bra?:) bryr mig inte riktigt haha men, idag var jag och en del av min fiiina klass i sätra, bredäng, och va funktionärer på en idrottsdag för massa särskolor. De va galet chill, fick softa i solen hela dagen, äta god lunch och ha de allmänt nice bara, och alla särbarn(kan man säga så?) var så söta när dom sprang och dom va så glada när dom typ kom sist, stötte kulan en halv meter osv.. haha vilken lycka:-) det var fint att se!
När vi slutade typ runt halv ett åkte jag med hannie och beccie hem, fast jag hoppade av i haninge och hämtade min data haha.. och matteboken:( haha, ska plugga lite snart tror jag. Sen ikväll är det träning, om typ 4 timmar. Vet inte vad jag ska hitta på medans:-) men något blir det nog! Nu ska jag göra lite oboy och kolla simpsons. Lägger upp lite bilder från dagen också:D
PUSS

Sebbi och jag imorse:) benis lange och norrmään ibakrunden.

chillar ganska olite o solen? så jävla skönt var det ute:)

Verkligen inte hela klassen men FINISAR! ni är bäst:)

Grabbar:) snyggisar!

love to u all sp09e

Kommentarer
Postat av: Vigg

Yo, Anna. Är inte en ny videoblogg long overdue?

2010-05-06 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0