fotboll is the shit

Kom precis hem från träningen som var sjukt chill!:-) fick reda på att på lördag har vi match mot nynäs, mitt gamla lag och även våra största RIVALER. inte i serien utan bara för att det är grannkommunerna, ösmo & nynäshamn. Körde i nynäs flera jävla år, sen ba bytte jag nu i år. Mitt nuvarandra lag kör i mycket högre serie osv så det känns som ett bra val:) jävligt konstigt dock, efter alla år man bara hatat och hatat! Haha.
Får se hur det går! antingen lika eller jättetorsk för någon, beror på vem som är mest taggad.
Träningen idag var iaf sjukt chill:-) var i centrum innan, shoppade lite, var hos pappa, tog cykeln till tåget, tåget, cykla till gräsplan, träna, cykla till tåget tåget cykla hem.
Har jävligt ont i hela kroppen nu men så ska de va:-) nu återstår en SKÖN dusch och sen den nybäddade sängen, kan inte bli bättre! fast det hörde jag nyss att det kunde bli dock!;)
haha, ska bounca, bild från idag på hanniepannie & mig. sötis! :

Kommentarer
Postat av: ästa elu

Uppdatera din korv :)

2010-05-07 @ 10:49:38
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0