eh. rebecca?

ms.filbee och jag kommer alltid på saker i sista sekund och hamnar alltid på något konstigt eller stört sätt alltid på fest och något blir alltid kul och man kan skratta åt det sen liksom. Haha jag vet inte vad vi gör men vafan, åka hem med vakter, sova hos randoms och sen bara dra haha, vakna 17.00 på dagen fortsätta slagga,beställa pizza och somna om och gå till skolan på måndagen men båda försover sig och kommer försent. Något är ju skumt med oss iallafall haha!
Igår drog vi till toppis där de va någon 94a som hade fest( becci är ju 94a) och jaa, vi kom dit tio i elva kanske - och vi drog exakt 23.00 och hann med 23.07 tåget VI BA RUUSHA och så åkte vi till Pontus i älvsjö, haha små 95or som sprang runt till alla killar och va skitjobbiga hahahaha... för att sammanfatta hos pontus: hälsa tja alaa, softa, shotta, snacka, skratta, kolla på..porr? HAHAHA, äta ostbågar, träffa uppsala brudar haha, ligga i sängen kolla tv typ, musik, slagga runt 4. haha herregud aja, sen vaknade vi runt elva halv tolv idag så då drog jag rebecca pontus och victor till donken i älvsjö och åt sen åkte jag och becci hem. Haha slagg1 på tåget, hahahahahahaha sen skrev edin ba är du på tåget? jag ba ja är du också de eller? han ba nej men ja såg långa ben så antog de va du hahaha, HAHAHA OCH de fula är att jag låg liksom upp med dom på sätet över rygg sätet osv så man såg dom. HAHA ofta han såg. jaja de va kul. haha.

Kom på att i fredags när jag skrev att jag hade så tråkigt och ville ut o festa egentligen? haha... de blev fest då med. trots att det var match dagen efter, men de gick ju bra vi vann ju med 6-0;) hur som helst feesta jag me lite gamla tjejkompisar från grundskoleklassen, folk från nynäs osv. Kvällen var väl förmestadels hemma hos Charlie, sen runt tre kom jag hem. bild från då;

tina katrin och jag. gick i samma klass 3an - 9an. Haha ser skit glansig ut, jätteful

någon? jag och hobbe utanför charlie haha..
jajajjajaja. nu ska jag plugga fitt matte som jag inte förstår eftersom vi har nationella på onsdag, om jag failar de måste jag tenta upp de i tvåan eller gå SOMMARSKOLAA.. aldrig i livet jag går sommarskola.
pusss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0