dude, changed plans

Blir inge kröka imorgon, utan de blir jobb både imorgon och på lördag. Kan verka lite trist men fan, jag får pengar medans ni bara slösar bort dom!;)
Nej men faktiskt. Det är inte ens sommarlov atm, och det kommer fler tillfällen. Skulle totalgjort det om jag inte jobbade, men nu dök jobbet upp liksom, så vafan gör man inte, de blir cashflow gubbah!
Och vem fan behöver inte cashis till sommaren? Kommer känna mig svinrik förfan ;-)
Dagen idag, den har vart nice! Startade med ett G i naturkunskap, sweet. Sen drog klassen in till stan och gick på museeum. Medans vi väntade på att tiden skulle bli halv två satt jag med några i klassen vid kajen och chillade. De va helt ok på museumet. Sen efter drog jag steppe och nisse och shoppade lite. Mötte steppes kompis linnea som var med också.
Fick med mig brillorna på bilden nedan och en "strand"tröja, lite av en kortare modell, ska även köpa en turkos sån imorgon också.
Slutade hursom med att jag och nisse gick själva, han handlade till morsdag, sen åt vi på donken. Gott som fan, men onyttigt som fan också. Nej nu jävlar, träningen anna.. haha, ut o springa ikväll, JAP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0