Daily rutin

Idag var det skola, tog sju tåget, åkte med Josefine, trevligt:). 
Började åtta med matte, sen samhälle, lunch, italienska, sen drog jag och belu och solade. Träffade på födelsedagsbarnet perdan också, ERICA även kallad. 17 år idag! Vi har gått i samma klass 3an-9an. Saknar våra damp stunder. Vi va jävligt nära förut, så grattis på dig unge! Kör hårt utomlands nu, and u know what i mean. YES YOU DO!;)
Sen drog jag tillbaka till skolan, hade extramatte haha. Ni vet ig barn.. suger på matte. Sen mötte jag mamma i centrum, fick en ny mascara och en ni vet blond-spray:-) ? Istället för att färga håret hela tiden, eller hårbotten. Så är det bara att spreja på. Det funkade för hanniepannie i min klass, testade precis på mig också, hoppas det funkar!
Imorgon har vi idrottsdag på rudan, man ska springa runt på olika stationer och göra olika uppdrag.. det är totalt 52 statinoer. FEMTIOTVÅ STATIONER. shit asså haha. Tur att man ska till sjukan klockan ett:) haha, nej då. Men måste dra med 12 tåget. Börjar åtta, så de kommer nog bli en helt okej lång dag endå.

På onsdag har vi nationella matte prov.. fyhelvete. Man har två delar och första delen är då, allt som allt måste man få ihop 19 poäng. Shit va jag hoppas att jag klarar det. Ska plugga lite snart, och hela dagen imrgon innan träningen kommer gå åt och det också. FY-helvete.
Ska chilla med tv ett tag, hörs gullisar.
KUL att ni tyckte om mitt "leva livet" inlägg:) puss!

tung guzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0