awesomeness

  1. people med sweet energy
  2. solen typ awesome fucking bäst
  3. snart äre gröööönt ute!!!!
  4. my new dress
  5. klackskor with långa ben
  6. sp09e jag gillar er aaarrå!
  7. min madre and mi padre LOVEU
  8. hudkrämer o sånt som gör hyn bra
  9. cashis i fickan vem gillar inte
  10. rosa läppglans
  11. my hair ibland
  12. barbeques with friends let's get it started likZom
  13. redbull MY KING jag svääääääär:---))
  14. snygga boyssssssss
  15. SKÄRGÅRDEN
  16. att dansa helt jävla freakyyy på fester det är F i E r C e
  17. när tågen går som dom ska då ba äger dom
  18. att träna och bli tränad
  19. fotboll FOTBOLL fotboll!!!!
  20. hehe.. BAJEN! :-) fuck the tabell ju
  21. party party party
  22. hannies skratt. hehe:D
  23. mina ögon. ibland.
  24. sms från söta människor och snygga människor
  25. åååh. att bli kysst på halsen o M g
  26. att resa!!!!!!
  27. min säng som är så stooooor och skön
  28. kaniner. dom är så pluttinutti söta.
  29. mys typ. ligga o kolla fiiilm lite godiis lite puss på pannan
  30. spontana händelser! bara LETS DO IT jaaaa! såna gånger!
  31. min nya partybag. den är så cool.
  32. j-lo;s parfym som jag har ja den är bäst
  33. att jag och brudies från old 9b ska ha middag snart med chickenKEBAB
  34. att jag fyller 18 om typ 8 månader och 20 dagar tung tjej
  35. att det fortfarande är ljust ute och klockan är halv 9!?:D
  36. att ha hårinpackning. då ÄLSKAR man sitt hår. på riktigt
  37. juste min tv också
  38. hemliga förälskelser åh så sött.
  39. att jag ba skiteri och bara kör, min egen grej liksom!
  40. min nya hoodie från cubus.. åh så mysig o fiin
  41. att aloe vera heat lotion finns för smärtande ryggar och ba fixar det
  42. att jag om någon dag får hem låga mörkblå converse som min bre köpt i tokyo:*
  43. att skolmaten i fredrika ba ÄGER skiten ur gröndals food. åh så lucky.
  44. hehe nästa år är jag näst äldst i skolan skitcool
  45. akustisk musik OCH såna som spelar den. ni är fina!
  46. spotify. I LOVE music de är så bra att bara ha det.
  47. att jag ska ut o grilla snart me några i nynäs hihi
  48. åååååh har typ fixat jobb!!! jaaa!!!!:D
  49. ska träna och inte dricka fram till skolavslutningen cool TJEJ!
  50. pitbull - go girl
  51. ATT JAG KOM PÅ 50 BRA SAKER?!?!?!?!??!?!!?!?!? shit va aWeSoMe
    old pic på gamla tider liksom. varje sak har sin tid:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0